سامسونگ گلکسی اس ۲۱ / اس ۲۱ پلاس

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ / اس ۲۱ پلاس معرفی شدند

گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۲۱ – Galaxy S21 و گلکسی اس ۲۱ پلاس با دوربین سه گانه، پردازنده اگزینوس ۲۱۰۰ و به‌روزترین امکانات معرفی شدند.

سرانجام رویداد آنپکد سامسونگ برگزار شد تا بتوانیم با جدیدترین گوشی‌های پرچمدار سری Galaxy S آشنا شویم. گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس به جدیدترین فناوری‌های دنیای موبایل مجهز هستند و تغییرات مهمی نسبت به نسل گذشته خود داشته‌اند. یکی از مهم‌ترین این تغییرات حضور تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰ در قلب تپنده آن‌ها است که با نمایشگر مجهز به فناوری جدید LTPO، دوربین‌های جدید و عمر باتری بیشتر می‌تواند از آن‌ها رقیبی توانمند برای آیفون ۱۲ اپل بسازد.

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ / اس ۲۱ پلاس

سامسونگ می‌گوید گوشی‌های جدید سری گلکسی S21 طراحی شده‌اند تا نسل جدیدی از بهره‌وری و سرگرمی را در دوران پاندمی کرونا برای شما به ارمغان بیاورند. این سبک زندگی جدید، ابزارها و ویژگی‌های جدیدی را می‌طلبد و سامسونگ به خوبی این نیازها را درک کرده است و خانواده اس ۲۱ به شما این امکان را می‌دهد دنیایتان را با کسانی که دوستشان دارید به اشتراک بگذارید و هر روز شگفت انگیزی را برای خود بسازید. گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ قابلیت‌های پیشرفته‌ای برای فیلمبرداری را در اختیار شما قرار می‌دهند، تجربه نمایش با کیفیتی داشته و در عین حال طراحی جدیدی دارند.

خانواده اس ۲۱ سامسونگ برای حق انتخاب بیشتر و بهتر دارای سه عضو به نام‌های Galaxy S21 و +Galaxy S21 و Galaxy S21 Ultra است. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی دو مدل معمولی و پلاس بپردازیم. دو مدل اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس برای کاربرانی طراحی شده‌اند که به دنبال تهیه اسمارت فونی پرچمدار با دوربینی حرفه‌ای هستند.

نمایشگر و طراحی

نمایشگر بخش مهمی از طراحی یک گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهد. اگر از نمایشگر گوشی‌های منحنی متنفر هستید، خبر خوب اینکه هر دو دستگاه سامسونگ گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس از نمایشگری مسطح برخوردارند. به خاطر همین دلایل ارگونومی است که سامسونگ از نمایشگر کوچکتری در این دو گوشی نسبت به مدل اولترا استفاده کرده است.

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ / اس ۲۱ پلاس

نسخه اصلی این خانواده از یک نمایشگر ۶.۲ اینچی Dynamic AMOLED 2X بهره می‌برد، در حالی که اندازه نمایشگر در نسخه پلاس ۶.۷ اینچی است. رزولوشن صفحه در هر دو گوشی فول اچ دی پلاس (برابر با ۲۲۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) بوده و نسبت ابعاد ۱۸.۵ به ۹ را ارائه می‌کند. هر دو این نمایشگرها نرخ رفرش ۴۸ تا ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌کنند. این نرخ رفرش به خاطر حفظ هر چه بیشتر ظرفیت باتری متغیر است و نسبت به محتوایی که روی صفحه به نمایش درمی‌آید جابجا می‌شود. نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی برای مصارفی همچون اسکرول کردن در اینترنت، اجرای بازی‌ها و فیلم دیدن فعال می‌شود، در حالی که تماشای عکس که نیاز به نرخ رفرش بالایی ندارد، غیرفعال خواهد شد. حداکثر روشنایی این نمایشگر ۱۳۰۰ نیت است، از گوریلا گلس ۷ برای محافظت از نمایشگر آن استفاده شده و یک حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در زیر آن حضور دارد. در مرکز قسمت بالایی این نمایشگر حفره‌ای وجود دارد که وظیفه میزبانی از دوربین سلفی این گوشی را بر عهده دارد. سامسونگ نام این نمایشگر را Infinity-O نامیده است.

سامسونگ می‌گوید محافظت از چشم‌های کاربران در طول استفاده نمایشگر گوشی برایش مهم است. کاربران حرفه‌ای گوشی‌ها ساعت‌ها از گوشی خود برای دیدن فیلم، بهره‌وری و گشت و گذار در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. به همین خاطر سامسونگ حالت جدیدی را به این نمایشگر اضافه کرده که کنترل نور آبی را با قدرت گرفتن از هوش مصنوعی به دست می‌گیرد و تا شب کمترین نور آبی را منتشر می‌کند تا فشار کمتری به چشم شما وارد شود و در انتهای شب، خواب بهتری را تجربه کنید.

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ / اس ۲۱ پلاس

وقتی گوشی را برمی‌گردانیم، چشممان به ماژول دوربین متفاوتی در گوشه سمت چپ قاب پشتی میفتد که متفاوت از همیشه ظاهر شده است. در حالی که همیشه جزیره دوربین معمولاً در گوشی‌های گلکسی آن‌ها را با همه چیز متمایز می‌کند. سامسونگ از ماژول دوربینی روی قاب پشتی گوشی‌های سری گلکسی S21 استفاده کرده که با فریم کناری گوشی یکپارچه است. رنگ این ماژول نیز کاملاً با رنگ شاسی مدلی که انتخاب می‌کنید هماهنگ است. فریم این گوشی‌ها از جنس آلومینیوم است، در حالی که در مدل اولترا از یک فریم با جنس فولاد ضد زنگ استفاده شده است. سامسونگ نام طراحی این ماژول را “Contour Cut” نامیده است.

به جز این ماژول دوربین و برند سامسونگ، قاب پشتی گلکسی اس ۲۱ و ۲۱ پلاس فاقد هر چیز دیگری است. حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر این گوشی‌ها جای گرفته است. کمی انحنای نمایشگرهای این محصولات کمتر شده تا طراحی مستطیلی‌تری نسبت به سری گلکسی اس ۲۰ به خود بگیرند. سامسونگ این تصمیم را به خاطر ارگونومی و در دست‌گیری بهتر گوشی‌هایش گرفته است.

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ / اس ۲۱ پلاس

وزن نسخه معمولی ۱۷۱ گرم است و ضخامت ۹.۷ میلی‌متری دارد. در آن سو نسخه پلاس به لطف نمایشگر بزرگ‌تر و ابعاد بزرگ‌تری که دارد ۲۰۲ گرمی است، اما ضخامت کمتر ۸.۷ میلی‌متری دارد. همه‌ی گوشی‌های پرچمدار این روزها از جنس شیشه ساخته شده‌اند، اما دیگر این در مورد سری گلکسی S21 صدق نمی‌کند. غول کره‌ای برای رقابت بهتر با گوشی‌های چینی بازار، تصمیم گرفته مدل اصلی اس ۲۱ را با یک قاب پلاستیکی روانه بازار کند. این درحالیست که مدل پلاس همچنان جنس شیشه‌ای دارد. اما در مورد رنگ‌بندی چطور؟ ظاهراً سامسونگ متوجه خسته کننده بودن رنگ‌های سری گلکسی اس ۲۰ شده است و تصمیم گرفته نسل جدید آن را با رنگ‌های متنوع‌تری عرضه کند. در حالی که قاب پشتی گوشی اس ۲۱ پلاس از جنس شیشه است، اما سامسونگ از متریال مات برای رنگ‌های آن استفاده کرده است.

ویدیوی رسمی معرفی سامسونگ گلکسی S21

رنگبندی این گوشی‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

رنگبندی گلکسی اس ۲۱

  • فانتوم بنفش
  • فانتوم صورتی
  • فانتوم سفید
  • فانتوم خاکستری

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ / اس ۲۱ پلاس

رنگبندی گلکسی اس ۲۱ پلاس

  • فانتوم مشکی
  • فانتوم صورتی
  • فانتوم نقره‌ای

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ / اس ۲۱ پلاس

مشخصات فنی و سخت افزار

در قلب تپنده گوشی‌های جدید سری گلکسی S21 از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام در مدل‌های آمریکایی و اگزینوس ۲۱۰۰ سامسونگ در مدل‌های جهانی استفاده شده است. هر دو این چیپست‌ها بر پایه فناوری پردازش ۵ نانومتری تولید شده‌اند که پیشرفت چشمگیری در عمر باتری و فناوری اینترنت موبایل 5G را ارائه می‌کنند. گرچه تراشه‌های کوالکام سابقه درخشانی در عملکرد خود دارند، اما شایعات پیش از این نشان می دهد اگزینوس در سال ۲۰۲۱ برتر است. تراشه جدید کوالکام، اسنپدراگون ۸۸۸ از یک هسته بزرگ Arm Cortex-X1 با فرکانس ۲.۸۴ گیگاهرتزی به همراه سه هسته Cortex-A78 و چهار هسته Cortex-A55 برخوردار است. تراشه تازه معرفی شده سامسونگ نیز از معماری مشابهی استفاده می‌کند؛ هرچند سرعت کلاک بالاتری را ارائه می‌کند و عملکرد بهتری نسبت به همتای خود دارد.

سامسونگ ادعا می‌کند خانواده گلکسی اس ۲۱ بهترین عملکرد یک گوشی هوشمند را ارائه می‌کنند. این پردازنده جدید ۵ نانومتری در پردازنده مرکزی خود ۲۰ درصد عملکرد بهتر و در پردازشگر گرافیکی خود ۳۵ درصد عملکرد بهتر را ارائه می‌کند. علاوه بر این واحد پردازش عصبی (NPU) آن ۲ برابر سریع‌تر از پردازنده به کار رفته زیر قاب گوشی‌های گلکسی اس ۲۰ است. این پیشرفت در واحد پردازش عصبی تضمین می‌کند هر آنچه به بخش هوش مصنوعی گوشی مربوط است، با بالاترین سطح خود فعالیت می‌کند.

در کنار این تراشه نسخه اصلی گوشی گلکسی S21 از یک رم ۸ گیگابایتی و نسخه گلکسی +S21 از یک رم حداکثری ۱۲ گیگابایتی برخوردار است. این ظرفیت برای هندل کردن اجرای اپلیکیشن‌های مختلف و چندوظیفه‌ای کاملاً کافی است. در بخش فضای ذخیره‌سازی، حافظه داخلی به صورت پیشفرض ۱۲۸ گیگابایتی قرار دارد. گرچه یک مدل بالارده‌تر با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی نیز وجود دارد. اگر این مقدار حافظه برای شما کافی نیست، باید شما را ناامید کنیم. چرا که سامسونگ اسلات کارت حافظه microSD را از روی پرچمداران جدید خودش حذف کرده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ پشتیبانی آن‌ها از شبکه موبایل 5G دو حالته فرکانس ۶ گیگاهرتز و mmWave است. این گوشی‌ها پوشش کاملی از باندهای 5G دارند، اما هنوز بسیاری از کشورها از جمله ایران از پنجمین نسل اینترنت موبایل پشتیبانی نمی‌کنند و کاربران باید به استفاده از داده 4G LTE توسط این گوشی‌ها اکتفا کنند. از دیگر ویژگی‌های این دو دیوایس می‌توان به پشتیبانی از وای فای ۶، بلوتوث نسخه ۵.۰، درگاه USB تایپ C، کیت NFC، فناوری تشخیص چهره و اسپیکرهای استریو اشاره کرد.

پرچمداران جدید سری گلکسی S سامسونگ به لطف کسب گواهی IP68 رسماً در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم هستند. عملکرد باتری همیشه برای کاربران گوشی‌های هوشمند مهم بوده است و سامسونگ با درک این موضوع، تلاش کرده تا بتواند مصرف باتری گوشی‌های جدید خودش را بهینه‌تر کرده و به کمک هوش مصنوعی عمر باتری را افزایش دهد. یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت در زیر قاب اس ۲۱ حضور دارد که وظیفه تأمین انرژی گوشی را عهده‌دار است. ظرفیت باتری مدل اس ۲۱ پلاس نیز ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. ترکیب پردازنده ۵ نانومتری مدرن با این باتری به گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس اجازه می‌دهد یک روز کامل بدون نیاز به شارژ مجدد دوام بیاورند. هر دو این گوشی‌ها از فناوری شارژ سریع ۲۵ وات، شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کنند؛ گرچه سامسونگ نیز به دلیل حفاظت هر چه بیشتر از محیط زیست شارژر را از داخل جعبه گوشی‌هایش حذف کرده و فقط یک کابل USB تایپ C را در داخل آن‌ها قرار داده است.

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ / اس ۲۱ پلاس

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد دوام باتری گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ با تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ بین ۲۵ تا ۳۵ درصد بهتر از نسل گذشته آن‌ها است. حتی فراتر از آن، عملکردی تا ۱۵ درصد بهتر از اس ۲۱ با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ را نیز ارائه می‌کنند.

سامسونگ نسبت به امنیت گوشی‌های جدیدش بی‌توجه نبوده است. میزان رمزگذاری در این گوشی‌ها دوبرابر شده تا سامسونگ بالاترین سطح امنیت در صنعت موبایل را به ارمغان بیاورد و توانایی کنترل حریم خصوصی در گوشی توسط کاربر را بهبود ببخشد. سامسونگ قسمتی از پردازنده گوشی‌هایش را به پردازش احراز هویت امن مانند تشخیص اثر انگشت اختصاص داده است تا اطمینان حاصل کند هیچگاه در هنگام احراز هویت گوشی شما هک نخواهد شد. در کنار آن، حسگر اثر انگشت ۱.۷ برابر بزرگ‌تر از نسل قبل شده است تا سرعت احراز هویت توسط این حسگر نیز بالاتر برود.

ویدیوی رسمی معرفی سامسونگ گلکسی S21 پلاس

دوربین

سامسونگ می‌گوید دوربین‌های شگفت انگیز سری گلکسی اس ۲۱ هر روز شما را شگفت انگیز خواهند کرد. این کمپانی تلاش کرده دوربین‌هایی را روی گوشی‌های پرچمدارش قرار دهد که حتی در طول شب و تاریکی هم بتوانند عکس‌ها و فیلم‌های خوبی را ثبت کنند. دوربین‌های سری S21 بیش از گذشته به هوش مصنوعی وابسته هستند. سامسونگ از یک حسگر اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی لنز f/1.8 روی قاب پشتی این گوشی استفاده کرده است. این حسگراز فناوری Dual Pixel و لرزشگیر اپتیکال تصویر نیز بهره می‌برد. این دوربین را یک لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی لنز f/2.2 و زاویه دید ۱۲۰ درجه‌ای و همچنین یک لنز تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0، زوم اپتیکال ۳ برابری، فوکوس خودکار تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال عکس همراهی می‌کنند. دقیقاً مشابه همین ماژول دوربین را می‌توان در مدل پلاس نیز یافت. هوش مصنوعی نیز در مسیر عکس‌برداری به کمک شما خواهد آمد تا بتوانید تصاویر بهتری را ثبت کنید.

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ / اس ۲۱ پلاس

⬅ حالت 8K Video Snap و Unlimited Super Steady Video

یکی از ویژگی‌های جذاب این خانواده 8K Video Snap نام دارد که به شما اجازه می‌دهد علاوه بر این که با بالاترین رزولوشن ممکن، رزولوشن 8K به فیلمبرداری بپردازید، در هنگام مشاهده ویدیو در گالری گوشی‌تان نیز از صحنه مورد علاقه خود یک عکس باکیفیت ۳۲ مگاپیکسلی را استخراج کنید. Unlimited Super Steady Video ویژگی دیگر دوربین گلکسی اس ۲۱ است که لرزش‌ها را تا حد بسیار زیادی کم می‌کند و به شما اجازه می‌دهد با نرخ پیشرفته ۶۰ فریم بر ثانیه‌ای فیلمبرداری کنید. این قابلیت گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس را به یک اکشن کم تبدیل می‌کند.

⬅ حالت Vlogger و Live Thumbnails

سامسونگ دو حالت فیلمبرداری جدید را به اپلیکیشن دوربین گوشی‌هایش اضافه کرده است. یکی از آن‌ها Vlogger View است که به شما اجازه می‌دهد به صورت همزمان از دونمایه دوربین پشتی و جلویی استفاده کنید و آن‌ها را در یک تصویر بگنجانید تا خودتان به عنوان یک ویدیوبلاگر در مورد صحنه‌ای که در حال فیلمبرداری از آن هستید توضیحاتی را ارائه کنید. حال شما می‌توانید نمایه سلفی را نصف صفحه انتخاب کرده یا به صورت یک پاپ آپ در گوشه تصویر بگنجانید. حالت دوم Live Thumbnails یا تصویر در تصویر زنده است. در این حالت هنگامی که در حال فیلمبرداری با دوربین اصلی گوشی خود هستید، تصاویری که با لنزهای دیگر در حال ضبط است را به صورت یک پیش‌نمایش در کنار تصویر ببینید، هر زمانی که دوست داشتید بین دوربین‌های معمولی، فوق عریض و تله فوتو جابجا شوید و به صورت آنی فیلم خود را تدوین و کارگردانی کنید.

⬅ حالت Multi MIC Recording

یک حالت جدید دیگر به نام Multi MIC Recording وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد در لحظه بتوانید صداها را هم از طریق میکروفون خود گوشی و هم میکروفون هدفون بی‌سیم گلکسی بادز ضبط کنید. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد با میکروفون خود گوشی صدای محیط را ضبط کنید، در حالی که با گلکسی بادز می‌توانید صدای خودتان را ضبط کرده و روی آن صحنه توضیح دهید.

⬅ حالت Single Take

حالت Single Take که در نسل گذشته گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس معرفی شده بود، اکنون به لطف هوش مصنوعی کامل‌تر شده است. به لطف این حالت شما تنها با یک بار زدن دکمه شاتر به گوشی اجازه می‌دهید از دوربین‌های مختلف (عریض، فوق عریض و تله فوتو) چندین عکس و فیلم کوتاه را ثبت کند، آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کرده و فایل‌های GIF سرگرم کننده ایجاد کند. این حالت در نسل جدید گوشی‌های سامسونگ با قدرت ۵ برابری از هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ / اس ۲۱ پلاس

⬅ حالت Enhanced Portrait

یکی از حالت‌های جذابی که از گوشی‌های هوشمند امروزی رقیبی برای دوربین‌های حرفه‌ای DSLR ساخته، امکان عکاسی پرتره است. گوشی‌های خانواده گلکسی اس ۲۱ سامسونگ از یک حالت پرتره پیشرفته بهره می‌برند که به لطف استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند عکس‌های پرتره رده استودیویی ثبت کند. با این حالت می‌توانید عکس‌هایی باکیفیت از سوژه با پس زمینه‌ای تار درست مانند آنچه دوربین‌های DSLR قادر به ثبت آن هستند بگیرید. اما عکس‌های پرتره در این نسل با نقشه‌برداری ۳ بعدی عمق به لطف هوش مصنوعی بسیار طبیعی‌تر از گذشته شده‌اند و شما بیشتر می‌توانید روی این حالت حساب کنید.

⬅ قابلیت Space Zoom

اما یکی از قابلیت‌هایی که در گلکسی اس ۲۰ معرفی شده بود، اکنون در اس ۲۱ پیشرفته‌تر شده است. اگر زوم زیادی را انجام دهید و دوربین گوشی در دست شما (و نه روی سه پایه) قرار داشته باشد، با کوچک‌ترین لرزش شما دوربین خواهد لرزید. اکنون سامسونگ در این قابلیت، یک ویژگی به نام Zoom Lock را تعبیه کرده که بعد از زوم ۳۰ برابری، هوش مصنوعی به کمک پردازشگر تصویر آمده و با تثبیت کردن صفحه، به خوبی جلوی لرزش به وجود آمده را می‌گیرد.

اما در داخل حفره روی نمایشگر این گوشی‌ها نیز یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و فناوری Dual Pixel قرار دارد که تغییر زیادی نسبت به نسل گذشته نکرده است.

نرم افزار و امکانات

سامسونگ در بخش نرم افزاری گوشی‌های جدید سری S21 خود از رابط کاربری One UI 3.0 بر پایه اندروید ۱۱ استفاده کرده است. رابط کاربری سفارشی وان یو آی ۳.۰ سادگی و جذابیت بیشتری را به گوشی‌های سامسونگ می‌آورد. در این رابط کاربری بخش‌های پر استفاده‌ای نظیر صفحه هوم، صفحه قفل، صفحه تنظیمات سریع و نوتیفیکیشن‌ها در این نرم افزار جدید بهینه‌تر شده است تا با بهره‌وری بیشتری اطلاعات مهم را به نمایش بگذارد.

اما تغییرات One UI 3.0 تنها در ظاهر نیست، بلکه شما می‌توانید در کار کردن با گوشی نیز متوجه تغییرات محسوسی شوید. انیمیشن‌ها و افکت‌های متحرک در این نسخه طبیعی‌تر حس می‌شوند و لذت بیشتری را به کاربر القا می‌کنند. صفحه قفل با افکت جذاب‌تری محو می‌شود و به لطف نمایشگر ۱۲۰ هرتزی جابجایی بین صفحات گوشی با لمس نوک دستان کاربران بهتر شده است.

تمرکز سامسونگ در وان یو آی ۳.۰ روی ساده‌سازی و دسترسی‌پذیرتر کردن امکانات و قابلیت‌ها بوده است. در این طراحی جدید ویجت‌های صفحه قفل به شما کمک می‌کنند تا آهنگ‌های در حال پخش را بهتر کنترل کنید، به اطلاعات مهمی از جمله رویدادهای تقویمی و فعالیت‌های روزمره‌تان بدون نیاز به باز کردن قفل صفحه دسترسی پیدا کنید و به لطف قرار گرفتن نوتیفیکیشن‌های تماس و پیام در مرکز صفحه، آن‌ها را آسوده‌تر کنترل کنید.

کاربران با این سیستم عامل آزادی بیشتری در شخصی‌سازی دارند و می‌توانند طبق سلیقه خود تغییرات دلخواه را در سطح سیستم اعمال کنند. به عنوان مثال اگر قابلیت فعال کردن Dark Mode یا Hotspot جزو پرکاربردترین امکانات گوشی شما است، می‌توانید با تغییر در Quick Panel اجازه دهید فقط با یک بار کشیدن صفحه به طرف پایین و کلیک، آن‌ها فعال شوند. شما همچنین می‌توانید یکی از مخاطبین خود و یا یک اپلیکیشن پیام‌رسان را نیز به این صفحه اضافه کنید. یکی از مهم‌ترین وظایف این صفحه، آسان کردن اشتراک‌گذاری است.

⬅ با SmartThings Find هیچوقت گوشی شما گم نمی‌شود

SmartThings Find یکی از جدیدترین سرویس‌های کمپانی سامسونگ است که ردیابی و مکان‌یابی محصولات سری گلکسی از طریف فناوری بلوتوث کم مصرف (BLE) و فناوری فوق پهن باند (UWB) را ممکن می‌کند. این ویژگی به صورت پیشفرض تا محدوده خاصی را پوشش می‌دهد. اما قابلیت جدید Offline Finding Network به شما اجازه می‌دهد دیوایس خود از یک اتاق تا چندین کیلومتر آن طرف‌تر را پیدا کنید. کاربران سامسونگ با این ویژگی به یکدیگر کمک می‌کنند تا دیوایس خود را پیدا کنند. در واقع هر کاربر گلکسی که از کنار دستگاه گم شده شما در خیابان عبور کند، یک سیگنال را دریافت می‌کند. دیوایس کاربر موقعیت مکانی وسیله گم شده شما را به سرور ارسال می‌کند و شما می‌توانید موقعیت مکانی آن را روی گوشی خود در منزلتان مشاهده کنید.

شما همچنین می‌توانید تگ ردیاب Galaxy SmartTag را هر وسیله‌ای که دارید، حتی دور قلاده حیوانات خانگی، کیف پول و غیره ببندید تا بتوانید با گوشی هوشمند گلکسی خود موقعیت مکانی آن را بیابید و هیچوقت استرس گم شدن وسایلتان را نداشته باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. واقعا سال 2021 سامسونگ فناوری و دنیای موبایل رو وارد دنیای جدیدی کرد و حالا حالاها منتظر کپی کردن خیلی از برندها از اقیانوس امکانات این دو سوگولی خواهیم بود

  2. رزولوشن فول اچ دی پلاس 2220در 1080با نمایشگر 6.7اینچی خیلی تو ذوق میزنه و فقط 368پیکسل چگالی داره و برای پرچمدار جالب نیست