سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا معرفی شد؛ ورود قلم هوشمند به سری S

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا – Samsung Galaxy S21 Ultra با مشخصات فنی بالارده نظیر دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و چیپست اگزینوس ۱۲۰۰ رونمایی شد.

شرکت سامسونگ امروز پنجشنبه ۲۵ دی ماه رویداد آنپکد ۲۰۲۱ خود را برگزار کرد. مهم‌ترین محصولی که در این رویداد معرفی شد، گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا است. این گوشی، بهترین اسمارت فونی است که سامسونگ تاکنون عرضه کرده و ادعا می‌کند بهترین دوربین ممکن در یک گوشی هوشمند را نیز ارائه می‌کند.

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا

سامسونگ گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا را با اهداف سرگرمی و بهره‌وری طراحی کرده است تا در دوران پاندمی کرونا، بتوانید از راه دور تمام کارهایتان را با بالاترین سطح ممکن انجام دهید. این گوشی نهایت تجربه سطح بالا در تمام زمینه‌ها را در بر می‌گیرد. شما با این نسخه علاوه بر تمام ویژگی‌های دو نسخه پیشین، امکاناتی منحصر به فرد را نیز در اختیار خواهید گرفت. Galaxy S21 Ultra هدیه‌ای از طرف سامسونگ به طرفداران دو آتیشه سامسونگ است که به شما قدرت کافی برای ابراز کردن تمام احساساتتان را می‌دهد. شاید مهم‌ترین قابلیت این دستگاه در کنار حضور تراشه قدرتمند اگزینوس ۲۱۰۰ در قلب تپنده آن، یک نمایشگر بزرگ باکیفیت و پشتیبانی از قلم هوشمند S Pen است که از آن دیوایسی فوق‌العاده کارآمد ساخته است.

نمایشگر و طراحی

نمایشگر، می‌تواند مهم‌ترین بخش گوشی‌های سامسونگ باشد. سامسونگ برخلاف دو مدل معمولی و پلاس، گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا خود را با یک نمایشگر منحنی از دو طرف چپ و راست طراحی کرده که در دست گیری این گوشی غول پیکر را آسوده‌تر کند و در عین حال زیبایی منحصر به فردی را به آن ببخشد.

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا

روی قاب جلویی این گوشی یک نمایشگر بزرگ ۶.۸ اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2X قرار گرفته است. سامسونگ می‌گوید این بهترین صفحه نمایش ساخته شده برای یک گوشی هوشمند است که می‌تواند با ارائه نرخ رفرش فوق روان ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن +WQHD (که برابر با ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است) بازی کردن، فیلم دیدن و وبگردی روان را با بالاترین لذت ارائه کند. البته از آنجا که دائمی بودن نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی باعث مصرف بیشتر باتری می‌شود، سامسونگ در این محصول از نرخ رفرش داینامیک ۱۱ تا ۱۲۰ هرتزی استفاده کرده است تا بسته به صحنه‌ای که در حال مشاهده آن هستید، این نرخ رفرش تغییر کند. این یعنی هنگام بازی کردن یا فیلم دیدن و وب‌گردی نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی فعال می‌شود و در سایر موارد که به نرخ رفرش بالا نیازی نیست، از مقدار آن کاسته می‌شود.

این نمایشگر از لحاظ روشنایی نیز ارتقاء پیدا کرده است. نمایشگر سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا در مقایسه با نسل گذشته خود، گلکسی اس ۲۰ اولترا از ۱۲۰۰ نیت به حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت رسیده است که به معنای نمایش تصاویر روشن‌تر حتی هنگام استفاده از گوشی در زیر تابش نور مستقیم خورشید است. این پنل نسبت به نسل گذشته ۵۰ درصد در کنتراست و ۱۰۰ درصد در نمایش رنگ‌ها پیشرفت کرده است تا اکنون سامسونگ ادعا کند آن شاداب‌ترین و شفاف‌ترین نمایشگر به کار رفته در یک گوشی هوشمند است.

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا

سامسونگ از این نمایشگر که نام آن را Infinity-O گذاشته، با گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌کند. این نسخه گوریلا گلس وظیفه محافظت از شیشه قاب پشتی گوشی را نیز بر عهده دارد. یک حسگر اثر انگشت در قلب این نمایشگر تعبیه شده و یک حفره برای ارائه طراحی تمام صفحه و میزبانی از یک دوربین نیز در بالای نمایشگر دیده می‌شود. محافظت از چشم‌های کاربران در طول استفاده از گوشی نیز برای سامسونگ اهمیت ویژه‌ای داشته است. اکثر کاربران از گوشی‌های خود ساعت‌ها برای دیدن فیلم، استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف و گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام استفاده می‌کنند. همین باعث شده تا سامسونگ حالت جدیدی را به نمایشگر گوشی گلکسی S21 Ulta خود اضافه کند که با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، انتشار نور آبی را کنترل می‌کند و تا انتهای شب، آن را به کمترین حالت خود می‌رساند تا خواب آرامی را تجربه کنید.

⬅ قلم هوشمند S Pen در سری گلکسی اس

از بین گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱، تنها نسخه اولترا است که با یک قلم هوشمند به نام S Pen همراه است. این قلم برای نخستین بار است که به گوشی‌های سری گلکسی اس می‌آید و شما می‌توانید از آن برای یادداشت‌برداری، ویرایش عکس و فیلم و البته خلق آثار هنری استفاده کنید. هرچند برخلاف مدل‌های سری نوت، این قلم در داخل گوشی جای نمی‌گیرد و باید به صورت جدا از آن نگهداری کنید. همچنین این قلم جداگانه فروخته می‌شود و در داخل جعبه گوشی قرار نخواهد داشت. شما می‌توانید از کاورهایی که سامسونگ مخصوص این قلم طراحی کرده، برای محافظت هر چه بیشتر آن استفاده کنید.

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا

طراحی این گوشی برای کاربران سامسونگ ناآشنا نیست. هرچند ماژول دوربین آن متفاوت از آنچیزیست که در نسل‌های گذشته دیده‌ایم. این ماژول که سامسونگ نام “Contour Cut” را برای آن انتخاب کرده، به جای آنکه جزیره‌ای تنها روی قاب پشتی باشد، با فریم فولادی دور گوشی اس ۲۱ اولترا یکپارچه شده و با رنگ شاسی هر نسخه هماهنگی دارد. به جز این ماژول دوربین و البته برند چاپ شده سامسونگ، هیچ چیز دیگری روی قاب شیشه‌ای پشتی این گوشی دیده نمی‌شود. طراحی این نسخه مستطیلی‌تر از نسل گذشته خود شده و با توجه به بزرگی نمایشگر، لبه‌های آن به طرف داخل انحنا پیدا کرده است.

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا

ابعاد گوشی پرچمدار جدید سامسونگ برابر با ۱۶۵.۱ در ۷۵.۶ در ۸.۹ میلی‌متر است. این ابعاد نشان می‌دهد اس ۲۱ اولترا نسبت به نسل گذشته خود کوتاه‌تر شده است، اما ضخامتی در حدود ۰.۱ میلی‌متر بیشتر دارد. بنابراین بزرگ‌ترین تغییر آن نسبت به اس ۲۱ اولترا، ماژول دوربین آمیخته با فریم دور گوشی است. وزن این دیوایس نیز ۲۲۸ گرم و مشابه آیفون ۱۲ پرو مکس اپل است. در انتها باید به کسب گواهی IP68 توسط این گوشی اشاره کرد که نشان می‌دهد آن می‌تواند در برابر نفوذ آب، گرد و غبار مقاومت کند.

سامسونگ رنگبندی متنوعی را برای جدیدترین گوشی پرچمدار خودش در نظر گرفته است. علاوه بر دو نسخه مشکی و سفید که در هر سه گوشی خانواده گلکسی اس ۲۱ سامسونگ مشترک است، این گوشی در چند رنگ دیگر نیز عرضه می‌شود که در ادامه می‌توانید ببینید.

رنگبندی گلکسی اس ۲۱ اولترا

  • مشکی
  • سفید
  • قهوه‌ای
  • خاکستری تیره
  • نقره‌ای

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا

مشخصات فنی و سخت افزار

بزرگ‌ترین شباهت گوشی‌های اس ۲۱ به جز طراحی، حضور چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام در مدل‌های آمریکایی و اگزینوس ۲۱۰۰ سامسونگ در مدل‌های جهانی آن‌ها است. هر دو این تراشه‌ها بر پایه فناوری پردازش ۵ نانومتری تولید می‌شوند که پیشرفت در عمر باتری و شبکه موبایل 5G را به همراه دارد. همیشه تراشه‌های کوالکام زبان‌زد اهالی فناوری بوده‌اند، اما امسال به نظر می‌رسد سامسونگ با تراشه اگزینوس موفق شده رقیب خودش را شکست دهد. هر دو تراشه از یک هسته بزرگ Arm Cortex-X1 با فرکانس ۲.۸۴ گیگاهرتزی همراه با سه هسته Cortex-A78 و چهار هسته Cortex-A55 استفاده می‌کنند. با این حال سرعت کلاک تراشه اگزینوس بالاتر از رقیب بوده که بالا رفتن بهره‌وری می‌شود.

سامسونگ مدعی است از نظر مشخصات فنی، گلکسی اس ۲۱ اولترا توانمندترین گوشی هوشمند جهان است. پردازنده این گوشی نسبت به نسل گذشته ۲۰ درصد عملکرد بهتری را ارائه می‌کند، در حالی که پردازشگر گرافیکی آن نیز اکنون ۳۵ درصد سریع‌تر از گذشته شده است. در اینجا باید به نقش پررنگ واحد پردازش عصبی (NPU) برای پردازش هرآنچه مربوط به هوش مصنوعی گوشی است نیز اشاره کرد که اکنون ۲ برابر سریع‌تر از گذشته شده تا در بالاترین سطح فعالیت کند.

گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا در بخش پیکربندی حافظه نیز بسیار متنوع ظاهر شده است. شما می‌توانید این گوشی را با ظرفیت فوق‌العاده کارامد ۱۲ یا ۱۶ گیگابایتی در رم و ۱۲۸/۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی در فضای ذخیره‌سازی تهیه کنید.

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا

اما حضور چیپست‌های مدرن باعث شده گوشی‌های جدید سامسونگ به خوبی بتوانند از پنجمین نسل شبکه موبایل بهره‌مند شوند. گوشی جدید سامسونگ به 5G دو حالته فرکانس ۶ گیگاهرتزی و mmWave مجهز است که پوشش کاملی از باندهای 5G دارد. از دیگر ویژگی‌ها و امکانات این گوشی نیز باید به پشتیبانی از وای فای ۶ ای،  بلوتوث نسخه ۵.۰، درگاه USB-C، یک کیت NFC، فناوری تشخیص چهره پیشرفته و اسپیکرهای استریو اشاره کرد. حضور وای فای ۶ ای در این گوشی بدان معناست که اگر پهنای باند شبکه کافی وجود داشته باشد، بازی Fortnite با حجم ۶.۵ گیگابایتی در عرض ۸ ثانیه انجام می‌شود. این زمان در فناوری وای فای ۶ معمولی در حدود ۳۱ ثانیه است. فناوری بلوتوث دوگانه نیز به شما تضمین می‌دهد مصرف گجت‌های پوشیدنی گلکسی بهینه خواهد بود و می‌تواند شارژدهی بیشتری داشته باشد. این گوشی همانطور که گفته شد در برابر نفوذ آب کاملاً مقاوم است و از نظر باتری نیز می‌توانند رضایت کاربرانش را جلب کند. یک باتری غول پیکر ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی با وجود پردازنده مدرن ۵ نانومتری و هوش مصنوعی می‌تواند شارژدهی بسیار بالایی را به ارمغان بیاورد. باتری گلکسی اس ۲۱ اولترا با توان ۲۵ وات شارژ می‌شود. همچنین شما می‌توانید آن را از طریق شارژرهای بی‌سیم با توان ۱۵ وات نیز شارژ کنید. هرچند سامسونگ شارژر را از داخل جعبه گوشی‌هایش حذف کرده است و فقط یک کابل USB تایپ C در داخل جعبه آن قرار داده تا مجبور باشید شارژر را به صورت جداگانه تهیه کنید.

امنیت این گوشی نیز فوق‌العاده بالا است تا تمام دغدغه‌های کاربران حرفه‌ای را با رمزگذاری دو برابری برطرف کند و امکان کنترل کامل حریم خصوصی گوشی را در اختیار کاربر بگذارد. بخشی از پردازنده  این گوشی به احراز هویت امن اختصاص داده شده است. این بخش با پردازش حسگر اثر انگشت کاربر، این امکان را می‌دهد هیچ راه دور زدنی برای باز کردن قفل گوشی به جز استفاده از انگشت کاربر وجود نداشته باشد. این ماژول اثر انگشت که در زیر نمایشگر گوشی قرار دارد نیز اکنون ۱.۷ برابر بزرگ‌تر شده تا سرعت احراز هویت را بالاتر ببرد.

دوربین

دوربین گوشی‌های هوشمند می‌توانند انگیزه بخش زندگی باشند. ما گوشی‌مان را با خود به این طرف و آن طرف می‌بریم و می‌توانیم از هر چیزی که خوشمان آمد، فوراً یک تصویر یا ویدیو ثبت کنیم و از طریق شبکه‌های اجتماعی آن را با دوستانمان به اشتراک بگذاریم. علاوه بر این، در دوران پاندمی کرونا شما می‌توانید از دوربین سلفی گوشی خود برای ویدیوکنفرانس‌هایتان استفاده کنید. پس دوربین بخش مهمی از یک گوشی هوشمند است.

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا

سامسونگ دوربین گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا خودش را ارتقاء بخشیده تا مطمئن شود در طول روز یا شب می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای شفاف و خوبی را ثبت کنید. این دوربین‌ها اکنون بیش از گذشته به هوش مصنوعی وابسته شده‌اند تا همه چیز باب میل شما پیش برود. حسگر دوربین اصلی این گوشی یک حسگر دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با لنز ۲۴ میلی‌متری f/1.8 است که لرزشگیر اپتیکال را ارائه می‌کند. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با لنز ۱۳ میلی‌متری نیز در اینجا قرار دارد تا عکس‌هایی گسترده از مناظر بگیرید. یک لنز ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری تله فوتو (۷۲ میلی‌متری f/2.4) و لرزشگیر اپتیکال به همراه یک لنز ۱۰ مگاپیکسلی دیگر با زوم ۱۰ برابری پریسکوپی (۲۴۰ میلی‌متری f/4.9) و لرزشگیر اپتیکال نیز روی ماژول دوربین پشت گوشی قرار گرفته است. و در انتها باید به یک حسگر فوکوس خودکار لیزری اشاره کرد که می‌تواند به ثبت عکس‌هایی بسیار دقیق کمک کند.

⬅ زوم ۱۰۰ برابری بدون افت کیفیت و لرزش

تمام دوربین‌های گوشی نسخه S21 Ultra قادر به فیلمبرداری با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم هستند. به لطف دوربین تله فوتو جدید اضافه شده به این گوشی، شما می‌توانید با جزئیات بیشتری نسبت به اس ۲۰ اولترا تصاویری با زوم ۱۰۰ برابری داشته باشید. در این راه یک سیستم لرزشگیر بهینه شده به شما اجازه می‌دهد بتوانید به صورت زوم شده روی سوژه بمانید.

⬅ حالت شب با فناوری Nona Binning

در این حالت، هر ۹ پیکسل یک تصویر به همدیگر متصل می‌شوند تا جمعاً یک تصویر ۱۲ مگاپیکسلی متحدتر را ارائه دهد. این باعث می‌شود عکس‌هایی شفاف‌تر با کنتراست بهتر و نویز کمتر را در شب ثبت کنید.

⬅ حالت ۸K Video Snap و Unlimited Super Steady Video

یکی از جدیدترین بخش‌های اپلیکیشن دوربین سامسونگ، حالت ۸K Video Snap است. این حالت به شما اجازه می‌دهد علاوه بر این که با رزولوشن ۸K فیلمبرداری می‌کنید، بتوانید در هنگام دیدن ویدیوی ضبط شده با این حالت در گالری گوشی‌تان از صحنه مورد علاقه خود تصویری  با کیفیت بسیار بالای ۳۲ مگاپیکسلی را استخراج کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های مرتبط با فیلمبرداری حالت Unlimited Super Steady Video است که لرزش‌های حین فیلمبرداری را تا حد زیادی می‌کاهد و به شما اجازه می‌دهد با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه‌ای فیلمبرداری کنید. این قابلیت دوربین گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا را تبدیل به یک اکشن کم می‌کند.

⬅ حالت Vlogger و Live Thumbnails

سامسونگ در گوشی جدید خودش اهمیت ویژه‌ای به فیلمبرداری داشته است. دو حالت فیلمبرداری جدید به اپلیکیشن دوربین S21 Ultra اضافه شده که یکی از آن‌ها Vlogger View است. این حالت به شما امکان فیلمبرداری همزمان دونمایه با دوربین پشتی و جلویی را می‌دهد. شما می‌توانید آن‌ها را در یک تصویر بگنجانید تا خودتان به عنوان یک ویدیوبلاگر توضیحاتی را در مورد صحنه‌ای که در حال فیلمبرداری از آن هستید ارائه کنید. تصمیم با شماست، می‌توانید نمایه سلفی را برای نصف صفحه انتخاب کرده یا آن را به صورت پاپ آپ در گوشه تصویر قرار دهید. دومین حالت Live Thumbnails یا تصویر در تصویر زنده است که به شما اجازه می‌دهد وقتی در حال فیلمبرداری با دوربین اصلی گوشی خود هستید، نمایی از لنزهای دیگر را به صورت یک پیش‌نمایش در کنار تصویر ببینید و هر زمانی که دوست داشتید بین دوربین‌های معمولی، فوق عریض و تله فوتو جابجا شوید.

⬅ حالت Multi MIC Recording

یک حالت جدید دیگر به نام Multi MIC Recording وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد در لحظه بتوانید صداها را هم از طریق میکروفون خود گوشی و هم میکروفون هدفون بی‌سیم گلکسی بادز ضبط کنید. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد با میکروفون خود گوشی صدای محیط را ضبط کنید، در حالی که با گلکسی بادز می‌توانید صدای خودتان را ضبط کرده و روی آن صحنه توضیح دهید.

⬅ حالت Single Take

حالت Single Take که در نسل گذشته گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس معرفی شده بود، اکنون به لطف هوش مصنوعی کامل‌تر شده است. به لطف این حالت شما تنها با یک بار زدن دکمه شاتر به گوشی اجازه می‌دهید از دوربین‌های مختلف (عریض، فوق عریض و تله فوتو) چندین عکس و فیلم کوتاه را ثبت کند، آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کرده و فایل‌های GIF سرگرم کننده ایجاد کند. این حالت در نسل جدید گوشی‌های سامسونگ با قدرت ۵ برابری از هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

⬅ حالت Enhanced Portrait

یکی از حالت‌های جذابی که از گوشی‌های هوشمند امروزی رقیبی برای دوربین‌های حرفه‌ای DSLR ساخته، امکان عکاسی پرتره است. گوشی‌های خانواده گلکسی اس ۲۱ سامسونگ از یک حالت پرتره پیشرفته بهره می‌برند که به لطف استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند عکس‌های پرتره رده استودیویی ثبت کند. با این حالت می‌توانید عکس‌هایی باکیفیت از سوژه با پس زمینه‌ای تار درست مانند آنچه دوربین‌های DSLR قادر به ثبت آن هستند بگیرید. اما عکس‌های پرتره در این نسل با نقشه‌برداری ۳ بعدی عمق به لطف هوش مصنوعی بسیار طبیعی‌تر از گذشته شده‌اند و شما بیشتر می‌توانید روی این حالت حساب کنید.

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا

⬅ قابلیت Space Zoom

اما یکی از قابلیت‌هایی که در گلکسی اس ۲۰ معرفی شده بود، اکنون در اس ۲۱ پیشرفته‌تر شده است. اگر زوم زیادی را انجام دهید و دوربین گوشی در دست شما (و نه روی سه پایه) قرار داشته باشد، با کوچک‌ترین لرزش شما دوربین خواهد لرزید. اکنون سامسونگ در این قابلیت، یک ویژگی به نام Zoom Lock را تعبیه کرده که بعد از زوم ۳۰ برابری، هوش مصنوعی به کمک پردازشگر تصویر آمده و با تثبیت کردن صفحه، به خوبی جلوی لرزش به وجود آمده را می‌گیرد.

درون حفره‌ای که روی نمایشگر گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا تعبیه شده نیز یک دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و فوکوس خودکار تشخیص فاز قرار دارد. شما می‌توانید با این دوربین سلفی فیلم‌هایی با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه‌ای بگیرید.

نرم افزار و امکانات

نرم افزار گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا را اندروید ۱۱ و رابط کاربری سفارشی One UI 3.0 سامسونگ تشکیل می‌دهند. در نسخه جدید رابط کاربری وان یو آی سامسونگ بخش‌های پر استفاده گوشی نظیر صفحه هوم، صفحه قفل، تنظیمات سریع و نوتیفیکیشن‌ها دستخوش تغییراتی شده تا بهینه‌تر شوند و اطلاعات مهم بیشتری را به نمایش بگذارند. تغییرات این رابط کاربری فقط ظاهری نیست و شما می‌توانید در استفاده از این گوشی‌ها نیز تغییرات مثبتی را حس کنید. در این نسخه صفحه قفل با افکت جالب‌تری محو می‌شود و با نرخ رفرش بالای ۱۲۰ هرتزی، انیمیشن‌ها خیلی روان و زیبا روی گوشی مشاهده می‌شوند.

سامسونگ تلاش کرده این  رابط کاربری را ساده‌تر و دسترسی‌پذیرتر از گذشته کند. بر همین اساس در طراحی جدید ویجت‌هایی به صفحه قفل گوشی اضافه شده تا بدون نیاز به باز کردن قفل بتوانید موسیقی در حال پخش را کنترل کنید و اطلاعات مهمی از جمله رویدادهای تقویم و فعالیت‌های روزمره را مشاهده کنید. در وسط صفحه هم نوتیفیکیشن‌های مربوط به تماس‌ها و پیام‌های تجمع می‌کنند تا بهتر دیده شوند.

⬅ با SmartThings Find هیچ چیزی گم نمی‌شود

یکی از جدیدترین سرویس‌های سامسونگ، قابلیتی به نام SmartThings Find  است که ردیابی محصولات سری گلکسی را با بهره‌گیری از فناوری بلوتوث کم مصرف BLE و فناوری فوق پهن باند UWB ممکن می‌کند. فرض کنید یکی از محصولات سری گلکسی خود را که به این فناوری مجهز هستند گم کرده‌اید. کاربرانی که از کنار گوشی شما عبور می‌کنند، سیگنالی را از آن دریافت خواهند کرد که این سیگنال به دیتا سنتر فرستاده شده و از آن طریق شما را از محلی که گوشی‌تان قرار دارد مطلع می‌کند.

ویدیوی رسمی معرفی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S21 Ultra

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. فوق العاده هست این گوشی بی‌نظیر

  2. برترین گجت ساخته شده ی بشر تا 6 ماهه اول سال 2021 این ابر اسمارت فون هست و تنها یک گوشی میتونه از اون قوی تر باشه و واسش چالش ایجاد کنه و اون نوت 21 هست که متعلق به 6 ماهه دوم سال 2021 هست…بقیه سوء تفاهم محضی هستن برای این کامپیوتر فوق پیشرفته