ایرباد بی‌سیم گلکسی بادز پرو سامسونگ

ایرباد بی‌سیم گلکسی بادز پرو سامسونگ معرفی شد

سامسونگ از ایرباد بی سیم گلکسی بادز پرو – Samsung Galaxy Buds Pro با امکاناتی نظیر سوئیچ خودکار، حذف نویز فعال و شارژدهی بالا رونمایی کرد.

سامسونگ چند سالیست که به تولید و عرضه ایربادهای بی‌سیم می‌پردازد. آن‌ها گلکسی بادز، گلکسی بادز پلاس و ایرباد لوبیایی گلکسی بادز لایو را در بازار دارند. و اکنون جدیدترین ایرباد این کمپانی با نام گلکسی بادز پرو در کنار گوشی‌های خانواده گلکسی S21 معرفی شد.

ایرباد جدید گلکسی بادز با تغییراتی بزرگ دنباله رو راه گلکسی بادز و بادز پلاس است و اکنون بالاترین استانداردهای مقاومت در برابر نفوذ آب را با IPX7 کسب کرده است. اکنون شما می‌توانید با طراحی خاصی که این دیوایس دارد و البته مقاومتی که در برابر آب دارد، می‌توانید همراه آن به انجام تمرینات ورزشی سنگین در آب و خشکی بپردازید.

سامسونگ گلکسی بادز پرو

ایرباد بی‌سیم گلکسی بادز پرو سامسونگ

هرچقدر هم که طراحی جذاب باشد، کیفیت صدا برای کاربران مهم‌تر است. به همین خاطر است که در داخل گوشی‌های ایرباد بی سیم Galaxy Buds Pro یک ووفر ۱۱ میلی‌متری خیلی بزرگ به همراه یک توییتر ۶.۵ میلی‌متری تعبیه شده است تا صدایی با کیفیت استودیویی را به گوش شما برساند. مهم نیست شما طرفدار چه سبک موسیقی باشید، این اسپیکرها می‌توانند هر نوع آهنگ و صدا را به بهترین شکل ممکن پخش کنند. در کیفیت مکالمه نیز صداهای ناخواسته اطراف شما به خوبی حذف خواهند شد تا صدای شما با بالاترین کیفیت ممکن شنیده شود. این کیفیت بالای مکالمات به لطف قرارگیری ۳ میکروفون داخلی و خارجی و یک شتاب‌سنج مخصوص که قادر به شناسایی حرکت فک شما است انجام می‌شود. این ایربادها حتی قادر به تشخیص صدای باد هستند تا حتی در شرایط طوفانی هم بدون صدای خش خش بتوانید به مکالمه خود ادامه دهید.

ایرباد بی‌سیم گلکسی بادز پرو سامسونگ

و اما یکی از ویژه‌ترین امکانات این ایرباد، حذف نویز فعال است. شما با ایرباد جدید سامسونگ می‌توانید انتخاب کنید که چه مقدار از صدای نویز بیرون گرفته شود. اگر در محیط‌های خارجی از آن استفاده کنید، این صدا تا ۹۹ درصد قابل مسدود کردن است. شما همچنین می‌توانید روی محیط اطراف خود نیز احاطه داشته باشید. اگر هنگام رد شدن از خیابان نیاز دارید که صدای اطراف خود را بشنوید، می‌توانید تنظیم کنید که صدای اطراف تا ۴ سطح مختلف شنیده شود. شما می‌توانید همزمان از دو حالت شنیداری نیز استفاده کنید. گلکسی بادز Pro به شما اجازه می‌دهد همزمان که در حال گوش دادن به موسیقی خود هستید، ایرباد با تشخیص صدای حرف زدن شما، خیلی هوشمندانه قابلیت حذف نویز را قطع می‌کند و صدای موسیقی را هم کم می‌کند تا بتوانید صدای طرف مقابل صحبت خود را هم بشنوید.

Galaxy Buds Pro به شما اجازه سوئیچ راحت بین دستگاه‌های گلکسی متصل را می‌دهد. فرض کنید که با تبلت گلکسی خود در حال دیدن یک فیلم هستید و ناگهان گوشی شما به زنگ می‌خورد. ایرباد جدید سامسونگ با تشخیص این موضوع، به صورت خودکار به گوشی شما متصل می‌شود تا بتوانید مکالمه را بدون درآوردن گوشی‌ها از داخل گوش انجام دهید. این از دیگر ویژگی‌های این ایرباد مدرن می‌توان به پشتیبانی از صداهای ۳۶۰ درجه‌ای و عرضه به همراه یک کیس شارژ اشاره کرد. این کیس شارژ ظرفیت باتری ۴۷۲ میلی‌آمپر ساعتی دارد‌، در حالی که باتری هر گوشی ۶۰ میلی‌امپر ساعتی است. بدون کیس شارژ هر گوشی می‌تواند تا ۶ ساعت کار کند، در حالی که به لطف کیس شارژ بی‌سیم این زمان به ۲۲ ساعت افزایش پیدا می‌کند.

ویدیوی رسمی معرفی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Buds Pro

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. حالا حالا ها رقیب نداری خوشگله…سال 2021 مال خودته