قیمت کیت‌های اکشن کم Insta360 One R

اکشن کم Insta360 One R را به پهپاد خود وصل کرده و ویدیوهای 360 درجه‌ای بگیرید

اکشن کم Insta360 One R در نمایشگاه CES 2020 معرفی شد. یکی از کیت‌های این دوربین اکشن که به جذابیت آن اضافه کرده است، توانایی اتصال به پهپاد و ضبط ویدیوهای 360 درجه‌ای با آن است.

مانند معدود تولیدکنندگان دوربین‌های 360 درجه‌ای که روی افزایش رزولوشن یا اندازه سنسور متمرکز هستند، کمپانی Insta360 مسیر متفاوتی را برای اکشن کم پرچمدار آینده‌ی خودش انتخاب کرده است. ساعاتی پیش این شرکت که در نمایشگاه CES 2020 لاس وگاس حضور پیدا کرده، اکشن کم Insta360 One R را با ایده‌ی تازه‌ای معرفی کرده است که می‌تواند به شما اجازه دهد بین یک حالت دوربین 360 درجه‌ای و حالت دو دوربین عریض جابجا شوید. حتی بهتر از آن، کاربران پیشرفته می‌توانند برای آن سنسور باکیفیت 5.3K یک اینچی که با همکاری شرکت لایکا توسعه پیدا کرده را انتخاب کنند. این نخستین باریست که اینستا 360 با یک شرکت بزرگ سازنده دوربین چنین همکاری نزدیکی را تجربه می‌کند.

قیمت کیت‌های اکشن کم Insta360 One R

نسخه‌ی اسمبل شده‌ی کامل One R‌ از سه بخش دوربین، بدنه (با یک نمایشگر لمسی) و جایگاه باتری تشکیل می‌شود. بدنه‌ی آن طوری طراحی شده که شما می‌توانید آن را در هر زاویه‌ای قرار دهید که به ثبت عکس‌های سلفی لحظه‌ای کمک می‌کند. در مورد باتری نیز شما می‌توانید نسخه‌ی تقویت شده‌ی آن با توان شارژ دو برابری را سفارش دهید، اما مدل اصلی آن در بالای پایه قرار می‌گیرد. آن دارای تاییدیه IPX8 برای مقاومت در برابر آب تا عمق 5 متری است. اگر به مقاومت در عمق بیشتری نیاز دارید، شما می‌توانید مدلی با توان مقاومت تا عمق 60 متری را انتخاب کنید.

بدنه‌ی One R میزبان یک پردازنده سیگنال عکس جدید است؛ بنابراین گرچه حالت دوربین 360 درجه ای این اکشن کم همان وضوح 5.7K نظیر مدل قدیمی‌تر One X را ارائه می‌دهد، اما به گفته‌ی سازنده شما می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای بهتری را با این دیوایس جدید ثبت کنید. به خصوص اینکه مدل وان آر به دومین نسل فناوری بسیار کاربردی لرزشگیر FlowState مجهز شده و عملکرد عکاسی در محیط‌های تاریک نیز پیشرفته‌تر شده است. در اینجا یک حالت جدید شب به نام “Super Night Mode” نیز وجود دارد تا بتوانید عکس‌های بهتری در شب بگیرید. به علاوه شما می‌توانید با انکودینگ بهینه‌تر H.265 فیلمبرداری کنید و از الگوریتم بهبود یافته HDR لذت ببرید. “Bullet Time” یا زمان شلیک دیگر حالتی است که استفاده از آن در One R به لطف تنظیم خودکار راحت‌تر شده است.

قیمت کیت‌های اکشن کم Insta360 One R

اکشن کم Insta360 One R را می‌توانید توسط ریموت GPS Smart خود این شرکت یا ساعت‌های هوشمند اپل واچ، از راه دور کنترل کنید. در اینجا پشتیبانی از کنترل صوتی (دو زبان انگلیسی و چینی) نیز وجود دارد و می‌تواند مناسب کاربرانی باشد که از اکشن کم روی کلاه‌های ایمنی استفاده می‌کنند. خبر خوب، حضور قابلیت Point to Track است؛ به لطف این فناوری در حالی که مشغول فیلمبرداری هستید، آن بخش از فریم که می‌خواهید را با یک فلش انتخاب کنید، سپس ویدیویی از آن در اپلیکیشن ظاهر خواهد شد. آن یک شات با فریم بازنگری شده را به صورت خودکار تولید می‌کند که سوژه‌ی مدنظر در مرکز آن قرار دارد.

اما همه چیز به همینجا ختم نمی‌شود. در حالی که این شرکت سازنده‌ی پهپاد نیست، اینستا 360 در حال کار روی کیت Aerial Edition اکشن کم جدیدش است که به شما اجازه می‌دهد حالت دوربین 360 درجه‌ای دو حالته را در بالا و پایین یک پهپاد (یک پهپاد DJI Mavic 2) نصب کنید و یک فریم ویژه استفاده کنید. این کیت به شما اجازه‌ی ضبط ویدیوهای 360 درجه‌ای توسط خود پهپاد را ارائه می‌کند که سرگرم‌کننده به نظر می‌رسد.

قیمت کیت‌های اکشن کم Insta360 One R

درست همانند گذشته، اینستا 360 همچنان به اضافه کردن ابزارهای جدید به اپلیکیشن خود که ویرایش را سرگرم‌کننده‌تر می‌کند ادامه می‌دهد و یک حالت جدید به نام Starlapse (ضبط تایم لپس از حرکت ستاره‌ها) و الگوریتم‌های تشخیص موقعیت برای نگه داشتن حرکت یک شخص در یک ویدیو را ارائه می‌کند. من همچنین خوشحالم که متوجه شدم این اپلیکیشن جدید می‌تواند محتوا را در پس زمینه دانلود کند تا بتوانید همچنان که در حال انتقال داده‌ها هستید، از دوربین نیز استفاده کنید.

قیمت کیت‌های اکشن کم Insta360 One R

این‌ها تمام قابلیت‌های اکشن کم جدید اینستا 360 نیستند. ولی تا همین جای کار نیز می‌توان به جرات گفت که One R متفاوت‌ترین محصولی است که تا به امروز این شرکت عرضه کرده و همکاری با لایکا می‌تواند برگ برنده‌ی آن‌ها باشد.

قیمت کیت‌های اکشن کم Insta360 One R

سازنده در حال حاضر 3 کیت مختلف از این اکشن کم را ارائه می‌کند. One R Twin Edition با قیمت 480 دلار که دارای دو حالت 360 درجه‌ای و 4K (با نرخ 60 فریم بر ثانیه) عرضه می‌شود. این کیت با هدف رقابت با دوربین 499 دلاری GoPro Max عرضه می‌شود. اگر به یک دوربین 360 درجه‌ای نیاز ندارید، می‌توانید کیت 300 دلاری One R 4K Edition (رقیب مستقیم DJI Osmo Action) یا مدل پریمیوم 550 دلاری One R 1-inch Edition برای کسانی که یک اکشن کم لایکا می‌خواهندرا خریداری کنید. مدل بالارده‌تر Aerial Edition برای پشتیبانی کامل از پهپادها نیز با قیمت 550 دلار عرضه خواهد شد. گرچه این دوربین فقط با پهپاد Mavic 2 یا Mavic Pro سازگار است.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خیلی نمایشگر دستگاه کوچیکه و حین ضبط تصویر 360درجه اصلا نمیشه بهش اتکا کرد

  2. جالب نبود ب نظرم چون رو پهباد من سوار نمیشه خخخخ