پروژه نئون سامسونگ

ظهور انسان های مصنوعی با پروژه نئون سامسونگ (گجت تی وی)

پروژه نئون سامسونگ (NEON) در جریان نمایشگاه CES 2020 رونمایی شد و در آن قرار است انسان های مصنوعی ساخته شوند. در ادامه با این پروژه جاه‌طلبانه بیشتر آشنا می‌شوید.

نمایشگاه CES 2020 در لاس وگاس، محلی برای رونمایی از جدیدترین فناوری‌ها است و شرکت سامسونگ نیز از این فرصت استفاده کرده و جزئیاتی از پروژه نئون (NEON) را اعلام کرد. این پروژه در آزمایشگاه‌های STAR در حال توسعه است و می‌تواند ساخت انسان های مصنوعی را تحقق ببخشد. در واقع در این پروژه قرار است انسان‌های مصنوعی ساخته شود که در کارهای خدماتی مانند راهنمای هتل و پذیرش استفاده می‌شوند.

در پروژه نئون سامسونگ ، شبیه‌سازی انسان‌های مصنوعی توسط هوش مصنوعی Core R3 در آزمایشگاه‌های STAR انجام می‌شود و این انسان های مصنوعی توان یادگیری، درک احساسات و به حافظه سپردن را خواهند داشت. در حال حاضر فقط چند ویدیو و اطلاعات محدود در خصوص این آواتارهای نئونی منتشر شده و در آن با نئون‌های بسیار شبیه به انسان مواجه بودیم، اما باید ببینیم آینده‌ی این پروژه چگونه پیش خواهد رفت. احتمالا در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری درباره پروژه جدید و بلندپروازانه سامسونگ خواهیم شنید.

در ادامه می‌توانید ویدیوی پروژه نئون سامسونگ که در نمایشگاه CES 2020 سروصدای زیادی به پا کرد را در گجت تی وی مشاهده کنید و اطلاعات بیشتری در این رابطه دریافت کنید.

ویدیوی پروژه نئون سامسونگ

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :