دانلود پیام رسان سیگنال

دانلود پیام رسان سیگنال نسخه 5.2 : امن‌تر از همیشه!

با دانلود پیام رسان سیگنال برای آیفون و اندروید انبوهی از قابلیت‌های جدید پیش رویتان قرار می‌گیرد تا تجربه کاربری بهتری برای شما رقم بزند.

اپلیکیشن سیگنال از سال 2013 فعالیت می‌کند و پس از ماجرای ادوارد اسنودن که درباره فعالیت‌های جاسوسی دولت آمریکا اطلاعاتی را افشا کرد بر سر زبان‌ها افتاد. او می‌گفت این برنامه از امنیت بالا و پیام‌های رمزگذاری شده استفاده می‌کند که امکان دسترسی دیگران به محتوای کاربر را غیرممکن می‌سازد، اما با این وجود نتوانست کاربران زیادی به خود جذب کند و هیچ‌گاه در میان پیام رسان های پرطرفدار قرار نگرفت. در حالی که عنوان محبوب‌ترین پیام رسان جهان در سال گذشته میلادی به واتس اپ رسید ولی با تغییر سیاست‌های حریم شخصی این برنامه و به اشتراک گذاشتن اطلاعات خصوصی کاربر با شرکت‌های ثالث، افراد زیادی رو به دانلود پیام رسان سیگنال آوردند، به طوری که در هفته گذشته 100 هزار کاربر جدید به این برنامه افزوده شد.

دانلود پیام رسان سیگنال

اگر در روزهای گذشته سیگنال را دانلود و نصب کرده‌اید احتمالا با برنامه‌ای به شدت ساده مواجه شده‌اید که بسیاری از ویژگی‌های تلگرام یا حتی واتس اپ را هم ندارد و برخی از قابلیت‌های پیش پا افتاده‌اش هم چندان خوب کار نمی‌کنند. اما خوشبختانه توسعه‌دهندگان سیگنال متوجه مشکلات موجود شده و با آپدیت سیگنال، علاوه بر رفع باگ‌های پیشین به افزودن قابلیت‌های جدید دست زده‌اند. در ادامه لیستی از تغییرات جدید در آپدیت سیگنال 5.2 را برای شما آورده‌ایم.

  • مدیریت نحوه دانلود مدیا از قبیل فیلم و عکس با مراجعه به قسمت Settings و سپس Data Usage
  • تعداد کاراکتر مجاز برای نام گروه در برخی زبان‌ها مانند هندی افزایش یافته تا با راحتی بیشتری اسم انتخاب کنید. این قابلیت احتمالا برای زبان فارسی نیز اعمال شده است.
  • افزایش تعداد افراد حاضر در یک تماس تصویری از 5 نفر به 8 نفر
  • امکان به اشتراک گذاشتن اطلاعات از دیگر برنامه‌ها به سیگنال و ارسال برای دوستان
  • ایجاد میان‌بر اختیاری برای فعال‌سازی لینک گروه
  • امکان مشاهده فایل‌های ضمیمه به پیام‌ها بدون خروج از برنامه
  • مشاهده جدیدترین عکس پروفایل کاربران. البته قابلیت تنظیم عکس پروفایل برای مخاطب از طریق گوشی شما نیز همچنان پابرجاست تا اگر به همان روال قبلی عادت دارید دچار مشکل نشوید. برای این کار بایستی عکس مورد نظرتان را در برنامه مخاطبین موبایل‌تان وارد کنید تا در سیگنال هم نمایش داده شود.
  • افزایش کیفیت و حجم ویدیوهای ارسالی
  • برطرف شدن باگ آیپد برای ارسال محتوا از دیگر برنامه‌ها به سیگنال
  • برطرف شدن باگ جلوگیری از ارسال تصاویر با فرمت WebP در دیوایس‌های iOS 14

دانلود پیام رسان سیگنال

این‌ها تنها قسمتی از ویژگی‌های اپلیکیشن سیگنال بوده که می‌توانید با دانلود و نصب سیگنال روی آیفون، گوشی‌های اندرویدی و کامپیوترهای شخصی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید از طریق لینک‌های زیر برای دیوایس‌تان نسبت به دانلود برنامه سیگنال اقدام کنید.

دانلود پیام رسان سیگنال

دانلود پیام رسان سیگنال برای اندروید دانلود پیام رسان سیگنال برای iOS

دانلود پیام رسان سیگنال

دانلود پیام رسان سیگنال برای ویندوز دانلود پیام رسان سیگنال برای مک

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. از یه طرف خبر حذف سیگنال از مایکت و بازار رو می‌زنید ، از یه طرف خودتون سیگنال رو برای دانلود گذاشتید.
    واقعا مردمو چی فرض کردید؟