سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی جدید

سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی جدید سامسونگ تصاویر واضح‌تری ثبت می‌کند

سامسونگ از جدیدترین سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ایزوسل اچ‌ام ۳ – Samsung 108 Megapixel ISOCELL HM3 خود رونمایی کرد. فوکوس سریعتر، تصاویر واضح‌تر و باکیفیت‌تر در نور کم ازجمله مشخصات آن است.

سامسونگ از جدیدترین سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ایزوسل اچ‌ام ۳ خود رونمایی کرد. این چهارمین سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی است که این شرکت تاکنون معرفی کرده است. استفاده از طیف گسترده‌ای از فن آوری‌های پیشرفته کمک می‌کنند تا این حسگر بتواند تصاویری واضح‌تر و زنده‌تر را ضبط کند.

سامسونگ همچنین توانسته قابلیت‌های فوکوس خودکار را بهبود بخشیده و دامنه پویایی را نیز افزایش دهد. داكیون چانگ، معاون اجرایی مشاغل حسگر سامسونگ، گفت:

حسگر ایزوسل اچ‌ام ۳ اوج آخرین فناوری‌های حسگر سامسونگ است كه در ارائه تجارب برتر موبایل به كاربران دستگاه‌های هوشمند امروزی کمک می‌كند.

جدیدترین پرچمدار سامسونگ دارای جدیدترین سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی است

دوربین ایزوسل اچ‌ام ۳ سامسونگ، یک سنسور ۱/۱.۳۳ اینچ است که اندازه پیکسل‌های آن ۸/. میکرومتر  است. این یکی از ویژگی‌های بهبود یافته Super PD Plus برای فوکوس خودکار سریعتر است. این میکرو لنزهای بهینه شده، فوکوس خودکار را به عوامل متمرکزکننده تشخیص فاز اضافه می‌کند. سامسونگ ادعا می‌کند که این میزان، دقت اندازه‌گیری عوامل را ۵۰ درصد افزایش می‌دهد. راه حل PDAF توسعه داده شده، فوکوس دقیقی را بر روی افراد یا اجسام در حال حرکت تضمین می‌کند و همچنین در محیط‌های کم‌ نور نتایج بهتری را ارائه می‌دهد.

شرکت سامسونگ همچنین، عملکرد  آخرین سنسور خود در نور کم را بهبود بخشیده است.

این برنامه از اسمارت ایزو پرو ( (Smart ISO Pro)  بهره می‌برد که یک فناوری دامنه دینامیکی بالا است و از راه حل تبدیل دابل پیکسل برای ضبط عکس استفاده می‌کند. طرز کار آن هم به این صورت است که یک فریم را به طور همزمان با دو ایزو بالا و پایین ضیط می‌کند و سپس آن دو را در یک عکس با عمق رنگ ۱۲ بیتی و کاهش قابل توجه نویز، ادغام می‌کند.

سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی جدید

اسمارت پرو برای ایجاد یک تصویر HDR معمولی به چندین عکس با نوردهی متعدد نیاز ندارد. همچنین، برای تولید تصاویر روشن‌تر و واضح‌تر در محیط‌های کم نور، میزان حساسیت به نور ۵۰ درصد بهبود یافته است.

سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ایزوسل اچ‌ام ۳، نه پیکسل همجوار را در یک پیکسل ادغام می‌کند و یک عکس ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسل‌هایی به بزرگی ۲.۴ میکرو متر تولید می‌کند. این عمل، به خصوص در شرایطی که برای گرفتن یک عکس واضح نور کافی وجود نداشته باشد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. شالوده‌ آی‌پی (IP) سخت‌افزار برای انتقال بی وقفه بین وضوح ۱۰۸ مگاپیکسل و ۱۲ مگاپیکسل به خوبی توسعه داده شده است.

جدیدترین سنسور ۱۰۸ مگاپیکسل سامسونگ در حال حاضر در خط تولید انبوه قرار دارد. گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ اولین گوشی هوشمندی است که از این حسگر استفاده می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به زودی سامسونگ کسب و کار همه ی شرکتهای سازنده ی سنسور ساز رو کساد میکنه
    امسال سال نشستن به تخت پادشاهی سنسورهای سامسونگه و بس
    تمام سنسورهای قبل از ایزوسل اچ‌ام ۳ سوءتفاهمی بیش نبودن