گلکسی اس 6 هنوز نیامده ارزش سهام سامسونگ را 11 میلیارد دلار بالا برد

سامسونگ از زمان معرفی اولین گوشی از سری گلکسی S خود تا گلکسی اس 5 روند روبه رشدی داشت و موفقیت ها پی در پی این کمپانی در بازار گوشی های هوشمند تکرار می شد.اما این روند روبه رشد پس ار معرفی گلکسی اس 5 متوقف شده و آنچنان که مسئولین سامسونگ و طرفداران این برند انتظار داشتند مورد استقبال قرار نگرفت.اما سامسونگ امسال اشتباهات سال گذشته را دنبال نکرد و با رونمایی از دو پرچم دار قدرتمند و متفاوت به نظر می رسد که آمده تا دوباره بازار اسمارت فون ها را قبضه کند.این شرکت معتقد است که تمامی کارهایی که اس 5 از انجام آنها عاجز بود را اس 6 و اس 6 اج می‌توانند انجام دهند و برگه برنده‌ای بر بازیابی بازار باشند.

galaxy-s6-and-galaxy-s6-edge

حالا بنا به گزارشات ، بازخوردهای مثبت به این 2 گوشی جدید باعث شده ارزش سهام سامسونگ سیر رشدی 8.6 درصدی داشته باشد. سامسونگ در 3 ماه گذشته افزایش 12.1 درصدی را داشته و توانسته بالاترین ارزش سهام خود را نظاره‌گر باشد. ارزش مالی سهام این شرکت 11 میلیارد دلار افزایش داشته است.

کارشناسان اذعان داشته‌اند که سال 2015 سال برگشت دوباره سامسونگ به بازار جهانی خواهد بود و بازار این شرکت با 2 پرچمدار جدیدش رونق چشمگیری خواهد داشت.

samsung_galaxy_s6_edge_hands (9)

سامسونگ علاوه بر ایجاد تغییر و تحول در ظاهر گوشی‌ها، در صنعت پردازنده‌های موبایل خود هم تغییراتی داشته و انتخاب پردازنده‌های اگزینوس برای پرچمداران خود را پله ترقی و پیشرفت خود می‌داند. ظاهرا این غول کره‌ای قصد دارد پردازنده A9 نسل بعدی آیفون اهالی کوپرتینو را هم تامین کند.

فروش گلکسی اس 6 و اس 6 اج و تاثیر آنها بر رونق بازار سامسونگ را باید در فصل مالی جدید این شرکت نظاره‌گر بود. با این حال سهام‌داران منتظر آخرین گزارشات مالی از سوی سامسونگ هستند. بر طبق گزارش، اخبار مالی جدید سامسونگ سه‌شنبه هفته آینده منتشر خواهد شد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*