اولین تبلت ویوو

اولین تبلت ویوو در راه است

زمان زیادی به رونمایی Vivo از گوشی ایکس 60 پرو پلاس باقی نمانده است. بنابر گزارش‌ها، شاید اولین تبلت ویوو نیز آن را همراهی کند.

به ادعای یکی از افشاگران چینی، اولین تبلت ویوو تحت هر دو برند iQOO و Vivo در راه است. او برای این افشاگری از پوستر ویوو ایکس 60 پرو پلاس استفاده کرد؛ چیزی که معرفی همزمان تبلت و گوشی جدید ویوو را در روز دوم بهمن (21 ژانویه) محتمل جلوه می‌دهد.

ویوو ایکس 60 پرو پلاس

پیش‌تر نام تجاری Vivo Pad و iQOO Pad همراه با اسامی دیگری مانند iQOO Book ، NEX Book و NEX Pad ثبت شده بود؛ نشانه‌ای از معرفی دست‌کم یکی دو مدل در آینده‌ای نزدیک!

حتی اگر در همین ماه ژانویه شاهد معرفی اولین تبلت ویوو نباشیم، عرضه دستگاه در نیمه نخست سال 2021 قطعی به نظر می‌رسد؛ هر چند که هنوز اطلاعات چندانی از آن موجود نیست.

اولین تبلت ویوو

 

ناگفته نماند که بر اساس آمار ارائه شده توسط شرکت IDC، با همه‌گیری کرونا در سال 2020 تقاضا برای تبلت افزایش یافت و بازار تبلت چین بزرگ‌ترین رشد را از سال 2013 تجربه کرد. این بازار در سال 2021 هم آبستن تحولات مثبتی است.

با فراگیر شدن آموزش آنلاین و کاربرد تبلت‌ها در حوزه سرگرمی، IDC پیش‌بینی می‌کند کمپانی‌های تازه‌ای به این عرصه ورود پیدا کنند. همچنین تولیدکنندگان سخت افزار، شرکت‌های اینترنتی و برندهای آموزش آنلاین حضور جدی‌تری در بازار تبلت خواهند داشت.

توسعه نسل پنجم شبکه موبایل نیز سبب می‌شود تولیدکنندگان تبلت، دستگاه‌های سازگار با آن را عرضه کنند؛ تا جایی که انتظار می‌رود در سال 2021 سهم بازار تبلت‌های 5G به 8.1 درصد برسد.