رندرهای آیپد مینی 6

رندرهای آیپد مینی 6 از وجود دو سوراخ در نمایشگر خبر می‌دهند

در رندرهای آیپد مینی 6 – iPad mini 6 دو سوراخ در طراحی نمایشگر به چشم می‌خورند که کارایی متفاوت و ظاهری جدید به این محصول خواهند داد.

به تازگی رندرهای جدیدی از تبلت کوچک سایز آتی اپل یعنی آیپد مینی 6 منتشر شده که تنها در صورتی که اپل در زبان طراحی محصولاتش تغییر شگرفی ایجاد کند منطقی خواهند بود. این طراحی می‌تواند به نسل بعدی آیپد مینی و همچنین آیفون‌های اپل سرایت کرده و ظاهر این دو دیوایس را به کلی دستخوش تغییر کند. رندرهای آیپد مینی 6 توسط xleaks7 و CoverPigtou انتشار یافته‌اند که پیش‌تر سابقه افشاگری‌های تقریبا درستی (نه کاملا درست) را در کارنامه خود داشته‌اند.

با نگاه سریعی به این رندرها می‌توانیم بفهمیم چه چیزهای جدیدی اضافه شده‌اند. آیپد مینی 6 می‌تواند اولین تبلت اپل باشد که دوربین سلفی آن با طراحی Punch Hole روی صفحه قرار گرفته است. همچنان سنسور فیس آی دی در این دیوایس حضور ندارد و اپل استفاده از سنسور تشخیص اثر انگشت را به این فناوری ترجیح می‌دهد.

بدین ترتیب حسگر تشخیص اثر انگشت آیپد مینی جدید روی صفحه -و نه زیر نمایشگر- قرار می‌گیرد و بخشی از صفحه نمایش را اشغال خواهد کرد. از آنجایی که این رندرها با طراحی دیوایس‌های کنونی اپل فاصله زیادی دارند، بنابراین باید آن‌ها را تنها تیرهایی در تاریکی بدانیم و شاید احتمال درستی آن‌ها بسیار کم باشد.

رندرهای آیپد مینی 6

حتی اگر اپل دوربین سلفی را در سوراخی وسط نمایشگر جای دهد، سنسور تشخیص اثر انگشت می‌تواند با دکمه پاور ترکیب شود، درست همانند آنچه در آیپد ایر جدید دیده بودیم. سنسور تشخیص اثر انگشت زیر نمایشگر نیز ارزان‌قیمت بوده و نیازی به بازطراحی رابط کاربری جهت پذیرش و حذف یک دایره در پایین صفحه نخواهد داشت. البته این کار ممکن است اپل را مجبور به تغییر پنل نمایشگر به OLED کند.

شاید اگر بدانیم بلومبرگ در هفته گذشته یک مقاله در این باره منتشر کرده است از میزان غیرواقعی بودن این رندرها بکاهد. در مقاله بلومبرگ به حسگر تشخیص اثر انگشت زیر نمایشگر در آیفون 13 اشاره شده بود که البته برداشت ما از آن، قرارگیری این سنسور دقیقا زیر صفحه نمایش بود تا وجود طراحی Punch Hole آن هم در قسمت پایینی صفحه.

رندرهای آیپد مینی 6

آخرین نسل آیپد مینی در اطراف نمایشگرش حاشیه‌های بزرگی داشت و اگر کوپرتینویی‌ها نسبت صفحه به بدنه را افزایش بدهند، احتمالا ابعاد صفحه نمایش آیپد مینی بعدی از 7.9 اینچ به 9.15 اینچ تغییر خواهد یافت. این در صورتی ممکن می‌شود که ابعاد دستگاه دقیقا همان 203.2×134.8×6.25 میلی‌متر باقی بمانند.

سال گذشته Ming-Chi Kuo، یکی از آنالیست‌های معروف عرضه آیپد مینی 9 اینچی را پیش‌بینی کرده بود اما به چنین تغییرات گسترده‌ای اشاره نکرد. بیشتر پیش‌بینی‌ها حول محور پنل microLED هستند که در حال حاضر روی سری آیپد پرو قرار دارند.

رندرهای آیپد مینی 6

انتظار داریم اپل از آیپدهای جدیدش در ماه مارس رونمایی کند. بدین ترتیب حدود دو ماه بعد می‌توانیم درباره صحت و سقم شایعات مربوط به رندرهای آیپد مینی 6، طراحی Punch Hole و پنل microLED برای آیپدهای جدید سخن بگوییم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*