واکسن کرونا مدرنا

تزریق واکسن کرونا مدرنا در کالیفرنیا به دلیل بروز عوارض غیر عادی متوقف شد

مقامات بهداشت و درمان ایالت کالیفرنیای آمریکا مراحل تزریق واکسن کرونا مدرنا را به دلیل بروز علائم آلرژیک غیرعادی متوقف کردند.

اخیرا طرح تزریق واکسن کرونا مدرنا در ایالت کالیفرنیا آمریکا آغاز شد، اما مقامات بهداشت و درمان این ایالت مراحل تزریق واکسن شرکت مدرنا را به دلیل ثبت موارد زیاد و غیر عادی از واکنش‌های منفی متوقف کردند.

جزئیات توقف تزریق واکسن کرونا مدرنا در کالیفرنیا

مقام‌های بهداشت و درمان کالیفرنیا طبق بررسی‌های دکتر اریک اس پن، اپیدمیولوژیست ایالتی بیانیه‌ای را منتشر کردند که در آن خواستار توقف توزیع بیش از 330 هزار دوز واکسن کرونا پس از بروز علائم واکنش آلرژیک شدید در افراد شدند. این اتفاق در شرایطی رخ داده است که ایالت کالیفرنیا در بدترین روزهای کرونایی خود به سر می‌برد. بر اساس خبرهای منتشر شده یکی از داوطلبان فقط 15 دقیقه پس از دریافت واکسن مدرنا با واکنش شدید آلرژیک مواجه شد.

واکسن کروناویروس شرکت مدرنا نیز همانند واکسن فایزر به روش فناوری mRNA ساخته شده است و برخی از کارشناسان بر این باورند که این واکسن‌ها می‌بایست پیش از توزیع رسمی مورد تست‌های بیشتری قرار می‌گرفتند. البته شرکت مدرنا هنوز نسبت به این آلرژی‌ها واکنشی نشان نداده است. همچنین احتمال وجود سابقه بیماری و برخی حساسیت‌ها در دریافت‌کنندگان واکسن‌ها نیز می‌تواند باعث بروز چنین آلرژی‌هایی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*