نمایشگاه CES 2021

در نمایشگاه CES 2021 چه گذشت؟ معرفی بهترین گجت‌ها

در ویدیو امروز با ما همراه باشید تا طی یک ویدیو، بهترین گجت‌های نمایشگاه CES 2021 که به تازگی برگزار شده بود را به شما معرفی کنیم.

حدودا بیش از 40 سال است که هر ساله و در ابتدای سال میلادی یا همان ماه ژانویه، نمایشگاه کالاهای الکترونیک مصرفی یا به صورت اختصار CES (مخف Consumer Electronics Show) در شهر لاس وگاس برگزار می‌شود که در آن، شرکت‌ها و گروه‌های مختلف از سرتاسر دنیا جدیدترین فناوری و تکنولوژی خود را به نمایش می‌گذارند.

این رویداد که درواقع حکم یک ویترین را برای شرکت‌های مختلف دارد، تنها مخصوص گروه‌های کوچک نیست و کمپانی‌های بزرگی مانند سامسونگ و ال جی نیز همه ساله در این نمایشگاه جهانی حضور دارند و با نمایش بهترین‌های خود، سعی می‌کنند تا طرفداران خود را بیش از پیش جذب کنند.

با این وجود نکته قابل توجه اینجاست که در حال حاضر، برگزاری یک نمایشگاه حضوری و با وجود ازدحام جمعیت یک امر امکان ناپذیر خواهد بود؛ به همین دلیل بسیاری از رویدادهای مختلف به صورت آنلاین برگزار شدند و نمایشگاه CES 2021 نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

به هر حال در همین رویداد آنلاین نیز کالاهای مختلف بسیاری معرفی شدند که در ویدیو زیر، می‌توانید بهترین‌های آن که از تاریخ ۲۲ تا ۲۵ دی ماه معرفی شده‌اند را تماشا کنید.

بهترین گجت‌های معرفی شده در نمایشگاه CES 2021

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی از مواردی که معرفی کرده بودیم را کامل توضیح نداده بودیم به خصوص این انگشتری که باهاش گوشی موبایل رو کنترل می کنند چطور با اون یه دونه دکمه می توانند گوشی موبایل را کنترل کنند