لپ تاپ ایسوس Sky Selection 2

لپ تاپ ایسوس Sky Selection 2 با مشخصات قدرتمند گیمینگ معرفی شد

لپ تاپ ایسوس Sky Selection 2 محصول جدید کمپانی تایوانی بوده که از مشخصات فنی قدرتمند گیمینگ و صفحه نمایش 240 هرتزی بهره می‌برد.

غول تایوانی به تازگی از لپ تاپ گیمینگ جدید خود در چین پرده برداشت. لپ تاپ ایسوس Sky Selection 2 به پردازنده Ryzen 7 و نرخ به روز رسانی 240 هرتزی مجهز شده و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

محصول جدید ایسوس از پردازنده جدید AMD Ryzen R7-5800H برخوردار شده که در کنارش کارت گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3070 قرار گرفته است. رایزن 7 از هشت هسته 16 تردی تشکیل شده و بر اساس معماری Zen 3 و فناوری پردازش 7 نانومتری تولید می‌شود. حداکثر فرکانس کاری این پردازنده به 4.3 گیگاهرتز می‌رسد که در این حالت از 45 وات انرژی استفاده می‌کند. GPU نیز از موتور انحصاری TX BOOST برای اورکلاک بهره می‌برد و در حالت Enhanced به طور خودکار اورکلاک می‌شود.

لپ تاپ ایسوس Sky Selection 2 نمایشگری 15.6 اینچی از نوع IPS و با رزولوشن فول اچ دی دارد، نرخ تازه‌سازی صفحه‌اش 240 هرتز تعیین شده و از 100٪ گستره رنگی sRGB پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش دستگاه از سه طرف حاشیه‌های اندکی داشته و به فناوری‌های Adaptive-Sync، DC dimming و فریم ریت بالا مجهز شده تا حین بازی از فریز شدن صفحه جلوگیری شود.

لپ تاپ ایسوس Sky Selection 2

ایسوس برای لپ تاپ گیمینگ جدیدش رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4 3200 مگاهرتزی با فرکانس بالا برگزیده ولی این لپ تاپ حتی با رم 64 گیگابایتی نیز سازگار خواهد بود. همچنین هارد PCIe SSD با ظرفیت 512 گیگابایت و ذرات TLC در لپ تاپ قرار گرفته که با سرعت نوشتن 3 گیگابایت بر ثانیه و سرعت خواندن 3.5 گیگابایت بر ثانیه عمل می‌کند. اینترفیس m.2 نیز در اسکای سلکشن 2 به چشم می‌خورد تا اگر کاربر بخواهد ظرفیت هارد دیوایس را افزایش بدهد با مشکلی مواجه نباشد.

در زمینه سرمایش، لپ تاپ ایسوس Sky Selection 2 از چهار لوله گرما درون بدنه استفاده می‌کند تا با افزایش میزان تماس با گرما، اثر بیشتری در خنک‌سازی دیوایس داشته باشند. همچنین فن‌هایی با پره‌های بسیار نازک و با ضخامت 0.1 میلی‌متری فعالیت می‌کنند که با گرد و خاک غریبه هستند. این پره‌ها به 83 قطعه از متریال پلیمر کریستال مایع LCP به روزرسانی شده‌اند و در سه حالت بی صدا، Performance و Enhanced کار می‌کنند.

لپ تاپ ایسوس Sky Selection 2

لپ تاپ گیمینگ ایسوس در دو رنگ آبی و خاکستری عرضه خواهد شد. امکان خروجی دوگانه با کیفیت 4K از طریق پورت اچ دی ام آی 2.0، USB 3.2 تایپ سی و باتری 90 وات ساعتی با ظرفیت بالا و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع از دیگر ویژگی‌های این محصول گیمینگ برشمرده می‌شوند.

ایسوس برای لپ تاپ جدیدش در مرحله پیش فروش قیمت 1435 دلاری برگزیده و فروش و عرضه رسمی آن در تاریخ 26 ژانویه انجام خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این دختر فرشته که نماد شده است قشنگ نیست