زمان معرفی و قیمت شیائومی می بند ۶

زمان معرفی و قیمت شیائومی می بند ۶ مشخص شد

زمان معرفی و قیمت شیائومی می بند ۶ فاش شد. Xiaomi Mi Band 6 جدیدترین مچ بند تناسب اندام شیائومی مجهز به حسگر اکسیژن خون است.

شیائومی رهبر بی‌بدیل دنیای ردیاب‌های تناسب اندام است؛ شرکتی که بندهای Mi Band آن شهرت جهانی دارند و سالانه میلیون نسخه از آن به فروش می‌رسد. و اکنون با توجه به اینکه رویداد معرفی نسل جدید Mi Band نزدیک است، جزئیاتی نظیر زمان دقیق معرفی و قیمت شیائومی می بند ۶ فاش شده است. این گجت پوشیدنی از امکانات جذاب زیادی برخوردار است. از میان این امکانات می‌توان به یک حسگر اکسیژن خون و پشتیبانی از دستیار مجازی آمازون الکسا اشاره کرد.

قیمت شیائومی می بند ۶

اخبار منتشر شده نشان می‌دهد این گجت پوشیدنی در ماه ژوئن معرفی می‌شود و یک ماه بعد وارد بازارهای جهانی خواهد شد. گفته می‌شود قیمت این مدل ۴۰ دلار خواهد بود. البته این قیمت نسخه فاقد NFC می بند جدید است. اگر نسخه ‌NFC آن را تهیه کنید باید ۵ دلار بیشتر بپردازید. ضمناً در بازارهای جهانی فقط نسخه دارای NFC عرضه می‌شود و نسخه دیگر مختص بازار چین است.

ردیاب‌های تناسب اندام از نمایشگر نسبتاً بزرگ‌تری نسبت به می بند ۵، یک ردیاب GPS داخلی و یک نمایشگر ضربان قلب بهره می‌برد. تغییرات مهمی در عملکرد تناسب اندام این مچ بند نیز اعمال خواهد شد که مهم‌ترین آن افزایش تعداد تمرینات ورزشی با آن به ۳۰ ورزش است.

زمان معرفی و قیمت شیائومی می بند ۶

اطلاعات Mi Band 6 در قطعه کدهای اپلیکیشن Zepp فاش شده است. در کدهای فریمور این اپلیکیشن، نام «می بند ۶» فاش شده است. علاوه بر این، شماره ثبت آن نیز به لطف تأییدیه‌ها در رگولاتوری‌های چینی مشاهده شده است.

اما به جز این‌ها اطلاعات جذاب دیگری نیز از این مچ بند تناسب اندام فاش شده است. ظاهراً این گجت با کدنام Pangu در دست توسعه قرار دارد و شماره مدل نسخه چینی مجهز به NFC آن نیز XMSH16HM است.

امکانات شیائومی می بند ۶

منابع نزدیک به شیائومی می‌گویند، نسل جدید Mi Band از دستیار مجازی آمازون الکسا پشتیبانی می‌کند و به لطف یک حسگر جدید می‌تواند اکسیژن خون را اندازه‌گیری کند. و هرچند  اندازه نمایشگر آن بزرگ‌تر شده، اما این تغییر چشمگیر نیست.

زمان معرفی و قیمت شیائومی می بند ۶

می بند جدید از ۳۰۸ آیکون نوتیفیکیشن برای نمایش اطلاعات پشتیبانی می‌کند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به آیکون اپلیکیشن‌ها اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، تلگرام، گوگل کروم، گوگل مپس و غیره اشاره کرد. شیائومی در حال حاضر اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده‌ای در این مچ بند قرار داده که شامل یک اپلیکیشن موزیک، ضربان قلب، تمرینات ورزشی و یک کیف پول می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*