ایرانسل

ایرانسل برای ۲۲ روستای سیستان و بلوچستان ۲۲ سایت اختصاصی راه‌اندازی کرد

اپراتور ایرانسل در هفته اول بهمن 99 برای دسترسی ۲۲ روستای سیستان و بلوچستان به اینترنت پرسرعت حدود 22 سایت اختصاصی راه‌اندازی کرد.

اپراتور ایرانسل برای دسترسی 22 منطقه روستایی واقع در 7 شهرستان سیستان و بلوچستان به شبکه اینترنت پرسرعت همراه خود، طی بازه زمانی اول بهمن تا 8 بهمن 99 حدود 22 سایت اختصاصی جدید را راه‌اندازی کرد. این اقدام ایرانسل با وجود محدودیت‌های ناشی از شرایط کرونایی و تحریم و طی یک برنامه‌ریزی دقیق به انجام رسید.

راه‌اندازی 22 سایت جدید ایرانسل در سیستان و بلوچستان

ایرانسل

ایرانسل طی این پروژه و در بازه زمانی اول بهمن تا 8 بهمن 99، حدود 22 سایت نسل سوم تلفن همراه خود را در روستاهای بخش‌های مختلف شهرستان‌های زاهدان، سراوان، میرجاوه، ایرانشهر، نیکشهر، خاش و سرباز راه‌اندازی کرد که به واسطه آن بیش از 900 خانوار با ۳۶۴۳ نفر جمعیت روستایی به شبکه اینترنت پرسرعت همراه ایرانسل دسترسی پیدا کردند.

این ۲۲ سایت تلفن همراه هر کدام به یک روستا و جاده‌های ارتباطی اطراف آن در شهرستان‌های مختلف استان سیستان و بلوچستان تعلق دارند که تا ۸۱ خانوار در آن‌ها زندگی می‌کنند. روستاهای کهن کریم، کرگزی، کرودان، کهنک، کد، چاه ترش، درونه، نوک آباد، گیدبست، دراجن‌دن، گرز، ایرنران، لشکران، وش‌اپی، محمدآباد روغنی، شور، کیاآباد پدگی، نورآباد، پاگب، موکی پایین، موکی بالا و تیغ آب جزو روستاهایی محسوب می‌شوند که در طی یک هفته و با راه‌اندازی سایت‌های اختصاصی اینترنت پرسرعت همراه ایرانسل از محل بودجه USO وزارت ارتباطات به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

اپراتور ایرانسل پروژه اتصال روستاهای بالای 20 خانوار به شبکه ملی اطلاعات را از ماه‌های گذشته در راستای تحقق اهداف برنامه ششم توسعه و تکالیف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تحقق زندگی دیجیتال و برقراری عدالت ارتباطی در تمام کشور با سرعت بیشتری پیگیری کرده است و همچنان در تلاش است تا اردیبهشت سال 1400 تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور را به اینترنت پرسرعت همراه متصل کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*