تصاویری از لوازم جانبی اپل ایر تگز منتشر شد

اپل ایر تگز – Airtags هنوز معرفی نشده، اما به تازگی تصاویری از لوازم جانبی این گجت در اینترنت منتشر شده است که طراحی آن را فاش می‌کند.

حدود یک سال است که از خبر ساخت این گجت می‌گذرد و در این یک سال اطلاعات جدیدی درباره ویژگی‌های این گجت منتشر شده است، اما به تازگی تصاویری از لوازم جانبی ایر تگز در اینترنت منتشر شده است. با توجه به اینکه شرکت‌های سازنده لوازم جانبی از محصولات خود برای ایر تگز رونمایی کرده‌اند، می‌توان گفت که زمان معرفی این گجت جدید شرکت اپل نزدیک است.

شرکت Spigen یک دسته کلید به نام Valentinus را برای ایر تگز ساخته است که تصاویر آن در فروشگاه آمازون کشور هلند منتشر شده است. شما می‌توانید این گجت را در این دسته کلید قرار دهید و خود این دسته کلید را به کلید خانه، سویچ ماشین و… متصل کنید. دسته کلید شرکت Spigen از چرم مصنوعی ساخته شده است و قرار دادن ایر تگز در آن آسان است.

شرکتی به نام Nomad یک دسته کلید را برای این گجت معرفی کرده است، این وسیله دایره شکل است و به نظر می‌رسد قسمت نگه دارنده اپل ایر تگز از چرم باشد. به علاوه این شرکت از یک نگه دارنده عینک که می‌تواند ایر تگز را نیر نگه دارد، رونمایی کرد. این نگه دارنده بسیار برای افرادی که از عینک استفاده می‌کنند، کاربردی است و همچنین شما می‌توانید بند این عینک را تنظیم کنید.

تصاویری از یک دسته کلید دیگری در فروشگاه آمازون کشورهای ایتالیا و اسپانیا با نام Cyrill منتشر شد، این دسته کلید در دو رنگ مشکی و سفید در دسترس کاربران قرار دارد و همانند دسته کلید شرکت Spigen، از یک دکمه برای محکم نگه داشتن اپل ایر تگز استفاده می‌کند.

در مورد زمان معرفی و قیمت این گجت اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما این احتمال وجود دارد که اپل در کنار معرفی آیپدهای جدید خود در ماه مارس (فروردین)، از ایر تگز نیز رونمایی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*