نمایشگرهای تاشو سامسونگ

نمایشگرهای تاشو سامسونگ به چین عرضه خواهند شد

نمایشگرهای تاشو سامسونگ برای استفاده گوشی‌سازهای چینی به این کشور ارسال خواهد شد و سال آینده گوشی‌های میان‌رده تاشو نیز وارد بازار می‌شوند.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده اگر نمایشگرهای تاشو سامسونگ در اختیار تأمین کنندگان چینی قرار بگیرند، در آینده شاهد گوشی‌های منعطف چینی زیادی به بازار خواهیم بود و با توجه به اقدامات شرکت‌های چینی درباره گوشی‌های میان‌رده این احتمال وجود دارد که در سال آینده حتی گوشی‌های میان‌رده‌ای هم با بهره‌گیری از این نمایشگرهای تاشو وارد بازار شوند.

همچنین در گزارش ETNews، ذکر شده است که معامله شرکت سامسونگ با سازندگان چینی انجام شده و در سه ماه سوم سال جاری، یک میلیون صفحه نمایش به این شرکت‌های چینی تحویل داده خواهد شد. طبق گفته‌های شرکت اپو (Oppo) و ویوو (Vivo) در نیمه دوم سال 2021، تعدادی گوشی با صفحه نمایش تاشو عرضه خواهند کرد و این احتمال نیز وجود دارد که شرکت‌های چینی دیگری در این کار دخیل باشند. سامسونگ صفحه نمایش‌های منعطف افقی (مثل Z Fold) و همچنین صفحه نمایش‌های منعطف عمودی (مثل Z flip) را به چین عرضه خواهد کرد.

نمایشگرهای تاشو سامسونگ

تاکنون تنها خریدار نمایشگرهای تاشو سامسونگ دیسپلی، شرکت Samsung Electronics بوده است که از این صفحه نمایش‌ها در گوشی گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد 2 استفاده کرده است. طی چند سال گذشته سامسونگ تلاش زیادی برای فروش صفحه نمایش‌های تاشو خود کرده است، اما هیچ شرکتی حاضر به خرید این صفحه نمایش‌ها نشده است و این شرکت‌های چینی جزو اولین خریداران هستند.

در ابتدا قرار بود که اولین خریدار نمایشگرهای تاشو سامسونگ ، شرکت هواوی باشد. اما با تحریم شدن این شرکت توسط آمریکا، تصمیم هواوی عوض شد و به جای خرید صفحه نمایش منعطف از سامسونگ، از نمایشگرهای منعطف BOE استفاده کرد. به علاوه یک شرکت چینی به نام China Star Optoelectronics Technology در حال کار روی پنل‌های تاشو بوده و اگر این شرکت به تکنولوژی صفحه نمایش منعطف دست پیدا کند، می‌تواند اقداماتی بر ضرر سامسونگ انجام دهد.

در حال حاضر سامسونگ تنها شرکتی از که از Ultra Thin Glass (گلس فوق‌العاده نازک) در صفحه نمایش‌های تاشو استفاده می‌کند. با توجه به گزارش‌های ماه نوامبر (آذر) شرکت BOE قصد دارد، پنل‌هایی را با گلس‌های فوق‌العاده نازک بسازد.

به هر حال انتظار می‌رود که ۱۰ میلیون نسخه از نمایشگرهای تاشو سامسونگ تولید شود، در حالی که فقط یک میلیون آن به چین عرضه می‌شود، سایر این صفحه نمایش‌ها در اختیار شرکت سامسونگ الکترونیکس (سازنده گوشی‌های گلکسی) قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سامسونگ یعنی تجربه ی استفاده از تکنولوژی آینده در زمان حال