استوری اینستاگرام

سرانجام نحوه نمایش استوری اینستاگرام در نسخه دسکتاپ تغییر کرد

به تازگی به روزسانی جدیدی برای قسمت استوری اینستاگرام منتشر شده و نحوه نمایش استوری در دسکتاپ تغییر کرده است.

حدود چند هفته پیش برنامه اینستاگرام یک طرح آزمایشی برای قسمت استوری اجرا کرد و پس گذشت چند هفته این طرح به عنوان یک به روزرسانی برای نسخه دسکتاپ عرضه شد. این به روزرسانی نوع نمایش استوری‌های اینستاگرام را تغییر داده و کاربران راحت‌تر از قبل می‌توانند به جستجو در قسمت استوری‌ها بپردازند، لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه تغییر چندانی نکرده و فقط تغییرات جزئی در بخش استوری به وجود آمده است.

همانطور که در اوایل این ماه مشاهده کردید، قابلیت Stories for desktop به صورت آزمایشی برای نسخه دسکتاپ در نظر گرفته شد، این به روزرسانی باعث لذت بخش شدن جستجو در قسمت استوری این برنامه (همانند نسخه موبایل) شده است، این بدان معنی است که کاربران می‌توانند با کلیک روی سمت راست به استوری بعدی و با کلیک روی سمت چپ به استوری قبلی بروند.

استوری اینستاگرام

این به روزرسانی نسبتا جزئی است، اما همین به روزرسانی جزئی باعث شده تا کاربران به راحتی استوری‌های مورد علاقه خود را تماشا کنند. این احتمال وجود دارد که بعضی از افراد در محل کار خود بخواهند از برنامه اینستاگرام استفاده کنند، اما استفاده از این برنامه روی گوشی موبایل در محل کار ممکن است ممنوع باشد یا زیادی جلب توجه کند، پس کاربران از این به بعد به راحتی می‌توانند از این برنامه روی دسکتاپ استفاده کنند و دیگر مشکلی در قسمت استوری‌ها وجود ندارد.

اینستاگرام به آرامی ویژگی‌های خود را برای کاربران وب گسترش داده است، برای مثال می‌توان به امکان دسترسی به Direct Message در نسخه وب اشاره کرد. همانطور که می‌دانید، اگر شما در اینستاگرام فیلم یا عکسی را به عنوان استوری خود قرار دهید حدود 24 ساعت این استوری برای کاربران قابل مشاهده است و پس از آن ناپدید می‌شود، پس اگر دوست دارید محتوایی را برای مدت طولانی در اینستاگرام قرار دهید، بهتر است آن را به عنوان پست قرار دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*