اپراتور ایرانسل

آذری جهرمی عملکرد اپراتور ایرانسل در سیستان‌وبلوچستان را عالی دانست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرامی خود با انتشار پستی عملکرد اپراتور ایرانسل در توسعه سایت‌های ارتباطی در مناطق روستایی استان سیستان‌وبلوچستان را عالی دانست.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرامی خود پستی را در قالب جداول گزارش رسمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از پیشرفت اتصال روستاها منتشر کرد که عملکرد اپراتورها در نصب و راه‌اندازی سایت‌های ارتباطی در مناطق روستایی سیستان‌و‌بلوچستان را طی بازه زمانی 20 آذر تا 8 بهمن 99 نشان می‌دهد.

جزئیاتی از عملکرد ایرانسل در سیستان‌وبلوچستان 

طبق گزارش منتشر شده، اپراتور ایرانسل نسبت به سایر اپراتورها بهترین عملکرد را داشت. این اپراتور تا به امروز توانست 42 سایت ارتباطی را برای 93 روستای استان سیستان‌وبلوچستان راه‌اندازی کند و به واسطه آن 24 هزار و 745 نفر را در قالب 6815 خانوار تحت پوشش شبکه تلفن همراه قرار دهد. علاوه بر این ایرانسل در 24 سایت برای 28 روستا نیز در حال نصب تجهیزات است تا به واسطه آن 4242 نفر دیگر در قالب 1110 خانوار تحت پوشش قرار بگیرند.

از اواخر آذر 99 با همت بخش توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات روند پروژه محرومت‌زدایی ارتباطی استان سیستان‌و‌بلوچستان با سرعت بیشتری در حال انجام است و با انجام این برنامه محرومیت ارتباطی در این منطقه برطرف خواهد شد. گفتنی است در ابتدای آغاز این طرح آذری جهرمی شخصا در این استان حضور داشتند و دکتر بیژن عباسی‌آرند، مدیرعامل ایرانسل نیز در بخشی از این سفر وزیر ارتباطات را همراهی کرده بودند.

متن پست اینستاگرامی وزیر ارتباطات

اپراتور ایرانسل

وزیر ارتباطات در پست اینستاگرامی خود نوشت:

عملیات اتصال روستاهای محروم سیستان و بلوچستان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت، پیشرفت خوبی داره. بعضی اپراتورها عالی عمل کردند و برخی هم خوب بودن. همه در حال تلاشند تا همه جای سیستان و بلوچستان در دسترس باشه. به برخی دلایل که به زودی توضیح خواهم داد کمی از برنامه عقب هستیم؛ به زودی مجددا به اونجا میرم تا برخی برنامه‌ها رو تغییر بدیم که این عقب‌ماندگی جبران بشه. همکاری مردم و بزرگان و همچنین همه مدیران استانی با ما بی‌نظیره. از همه‌ی اونها ممنونم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*