طرح تبدیل محصولات رنو

طرح تبدیل محصولات رنو شرکت سایپا در بهمن 99

طرح تبدیل محصولات رنو سایپا در بهمن 99 اعلام شد. شرکت سایپا برای انجام تعهدات خودروهای رنو ساندرو اتوماتیک و رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک از محصولات جایگزین استفاده می‌کند.

شرکت سایپا با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی از مشتریان به دلیل تاخیر در انجام تعهدات به دلیل تحریم‌های بین‌المللی، جزئیات طرح جدید تبدیل خودروهای ساندرو و استپ وی اتوماتیک را اعلام کرد که طبق آن مشتریان می‌توانند خودرو ثبت نامی خود را به محصولات قابل عرضه تبدیل کنند. در ادامه جزئیات طرح تبدیل محصولات رنو شرکت سایپا و پارس خودرو در بهمن 99 را مشاهده می‌کنید:

طرح تبدیل محصولات رنو سایپا – بهمن 99

طرح شماره 1:

در این طرح مشتریان خودروهای ساندرو اتوماتیک و استپ وی اتوماتیک قادر خواهند بود 3 دستگاه خودرو شامل یک دستگاه سایپا 131 به آخرین قیمت اعلامی کارخانه، یک دستگاه سایپا کوییک اتوماتیک و یک دستکاه کوییک R را به قیمت تیر 97 دریافت کنند.

طرح شماره 2:

در این طرح برای مشتریان یک دستگاه کوییک R به شکل رایگان (بدون نیاز به پرداخت وجه) و یک دستگاه کوییک اتوماتیک به قیمت 97 (از محل پیش‌پرداخت ثبت نام خودرو رنو به اضافه سود متعلقه تاکنون) دریافت نمایند.

طرح شماره 3:

در این طرح مشتریان قادر به دریافت 3 دستگاه خودرو شامل 2 دستگاه کوییک R به قیمت تیر 97 و یک دستگاه کوییک اتوماتیک به قیمت تیر 97 خواهند بود.

طرح شماره 4:

طبق این طرح به مشتریان 3 دستگاه خودرو کوییک R با قیمت تیر 97 ارائه می‌شود.

طبق اعلام شرکت سایپا و شرکت پارس خودرو، مشتریان محصولات رنو با گیربکس دنده‌ای نیز قادر خواهند بود در طرح تبدیل این تعهدات یک دستگاه کوییک R با قیمت تیر 97 و یک دستگاه کوییک R رایگان دریافت کنند.

مشتریان سایپا و پارس خودرو با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز این گروه خودروسازی در سراسر کشور می‌توانند اطلاعات بیشتری را در خصوص این طرح تبدیل کسب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*