کالبد شکافی گلکسی اس 21 - Galaxy S21

کالبد شکافی گلکسی اس 21 ؛ نگاهی به داخل پرچمدار سامسونگ

در ویدیو کالبد شکافی گلکسی اس 21 – Galaxy S21 با تکه تکه کردن پرچمدار جدید سامسونگ، نگاهی به قطعات مختلف داخل این گوشی خواهیم کرد.

مدتی از عرضه پرچمداران جدید سامسونگ می‌گذرد و حال نوبت به آن رسیده تا تست‌های مقاومت و سرعت این گوشی‌ها شروع شود. با این حال ویدیویی که معمولا بسیاری از کاربران علاقه‌مند به گوشی‌های هوشمند از دیدن آن لذت می‌برند، کالبد شکافی پرچمداران جدید خواهد بود؛ چراکه با بالا زدن کاپوت دستگاه، تمامی قطعات تشکیل دهنده آن مشخص شده و ویژگی‌های سخت‌افزاری آن از نزدیک مشاهده می‌شود.

به هر حال امسال سامسونگ پرچمداران جدید خود را در زمانی بسیار زودتر از سال گذشته عرضه کرده و به نظر می‌رسد که سعی دارد تا با اپل و گوشی‌های سری آیفون 12 رقابت کند. البته این رقابت چندان هم دور از انتظار نبوده و حتی تا حدی پیش رفته که سامسونگ دیگر شارژر داخل جعبه گوشی را هم به مانند اپل کنار گذاشته تا بدون در نظر گرفتن نظر مشتری، صرفا راه اپل را دنبال کرده باشد!

با این وجود، هرقدر هم که نداشتن یک شارژر مسئله مهمی باشد، باید دید که این گوشی از نظر سایر قابلیت‌ها چگونه عمل می‌کند و اینکه آیا پیشرفت چشمگیری نسبت به سال گذاشته داشته است یا که نه. به همین منظور، بد نیست نگاهی به محتوای داخل Galaxy S21 مدل پایه بیندازیم تا اجزای تشکیل دهنده آن را از نزدیک مشاهده کنیم.

کالبد شکافی گلکسی اس 21