حافظه آیفون 13 پرو و پرو مکس - iPhone 13 Pro Max

حافظه آیفون 13 پرو و پرو مکس احتمالا یک ترابایت خواهد بود

طبق شایعه‌های تازه منتشر شده، گفته می‌شود که حافظه آیفون 13 پرو و پرو مکس – iPhone 13 Pro Max یک ترابایتی خواهد بود.

هرساله پرچمداران جدید شرکت اپل عرضه می‌شوند و کاربران را با ویژگی‌های جدید شگفت‌زده می‌کنند. با این وجود علاوه بر برخی ویژگی‌ها و قابلیت‌های نرم‌افزاری و همچنین پیشرفت کیفیت دوربین، یکی دیگر از توانایی‌های گوشی‌های آیفون داشتن مشخصات فنی فوق‌العاده قوی است؛ به نحوی که امسال و با عرضه چیپ A14 مشاهده کردیم که قدرت یک پردازنده ۵ نانومتری تا چه حدی می‌تواند قوی باشد.

با این حال نکته قابل توجه اینجاست که هرساله پردازنده و میزان رم گوشی‌های هوشمند از جمله آیفون پیشرفت می‌کند، اما حدودا از سال ۲۰۱۸ و پس از عرضه آیفون ایکس اس، هنوز حافظه داخلی گوشی بیشتر از ۵۱۲ گیگابایت دیده نشده و ایده آن عملی نشده است.

حافظه ۱ ترابایتی آیفون 13 پرو و پرو مکس

حافظه آیفون 13 پرو و پرو مکس - iPhone 13 Pro Max

بنا بر شایعه‌های اخیر، ظاهرا شرکت اپل در حال کار روی حافظه‌های ۱ ترابایتی برای قرار دادن در گوشی‌های هوشمندی است که به احتمال بسیار بالا، سری آیفون 13 یا آیفون 12 اس نامیده می‌شود.

البته در این گزارش‌ها نوشته شده که این ایده هنوز در حال آزمایش و پیشرفت بوده و از همه مهم‌تر تنها برای دو مدل پرو و پرو مکس در دسترس قرار خواهد گرفت.

همچنین گفته می‌شود که قرار است تا ناچ بالای صفحه در گوشی‌های نسل بعد اپل کوچک‌تر شوند؛ شایعه‌ای که سال گذشته هم شنیده می‌شد و عملی شدن آن را ندیدیم. البته این شایعه یک پایه دارد آن هم گذاشتن قابلیت حسگر زیر نمایشگر خواهد بود که قرار است تا جایگزین مناسبی برای Face ID باشد.

به هر حال اگر هم حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر به پرچمداران iPhone 13 و همچنین مدل‌های Pro و Pro Max هم اضافه شود، بعید به نظر می‌رسد که ناچ روی صفحه برداشته شود و در نهایت سایز آن کمی کوچک‌تر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*