خودرو هوشمند

سایپا به دنبال تولید اولین خودرو هوشمند داخلی است

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت شرکت سایپا روی تولید اولین خودرو هوشمند داخلی تمرکز دارد.

وحید یزدانیان، رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه همكاری میان این پژوهشگاه با مرکز تحقیقات و‌ نوآوری صنایع خودرو سايپا عنوان کرد شرکت سایپا طی چند سال گذشته توانسته است در عرصه خودرو به پیشرفت‌های خوبی دست پیدا کند. وی افزود این گروه خودروسازی در حوزه فناوری اطلاعات و حرکت به سوی خودروهای جدید اقدامات مناسبی را انجام داده است و این روند توسعه به وضوح در مرکز تحقیقات این خودروساز قابل مشاهده است.

تمرکز سایپا روی تولید اولین خودرو هوشمند داخلی

یزدانیان در ادامه گفته‌های خود بیان کرد آنچه که مرکز تحقیقات سایپا انجام می‌دهد بسیار ارزشمند است؛ زیرا این خودروساز به واسطه این مرکز توانسته است در بخش‌های تکنولوژی و طراحی خودرو همگام با سایر خودروسازان جهانی قدم بردارد. وی افزود سایپا در راستای مشتری‌مداری و ارتقای کیفیت محصولات خود قصد دارد با پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات همکاری‌های خوبی را به انجام برساند.

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه با اشاره به این که تمرکز سایپا روی تولید اولین خودرو هوشمند کشور است، عنوان کرد طی همکاری با سایپا قادر خواهیم بود در حوزه تولید خودروهای هوشمند و مورد نیاز کشور اقدامات خوبی را انجام دهیم و زمینه گسترش صادرات خودرو را نیز فراهم سازیم.