بزرگترین فروشندگان خودرو در جهان

بزرگترین فروشندگان خودرو جهان در سال 2020 معرفی شدند

بزرگترین فروشندگان خودرو در جهان در سال 2020 معرفی شدند که طبق آن شرکت ژاپنی تویوتا رتبه برتر فروش ماشین در دنیا را به خود اختصاص داده است.

به تازگی بزرگترین فروشندگان ماشین در سال 2020 معرفی شدند که بر اساس آن شرکت خودروسازی تویوتا توانست با سبقت از شرکت فولکس واگن آلمان لقب بزرگترین فروشنده خودرو جهان را از آن خود کند. این خودروساز ژاپنی برای نخستین بار طی 5 سال اخیر موفق شد به این رتبه دست پیدا کند. البته بررسی‌ها نشان می‌دهد شیوع گسترده ویروس کرونا به فولکس واگن آسیب بیشتری وارد کرده است و به همین دلیل این خودروساز آلمانی قادر به حفظ جایگاه خود نبود.

تویوتا در صدر لیست بزرگترین فروشندگان خودرو در جهان

شرکت تویوتا به تازگی اعلام کرد فروش جهانی این خودروساز در سال 2020 به 9.528 میلیون خودرو رسیده که نسبت به قبل 11.3 درصد کاهش یافته است، اما باز هم این میزان از آمار فروش 9.305 میلیون خودروی فولکس واگن بیشتر بوده و آن را در صدر لیست بزرگترین عرضه کنندگان ماشین قرار می‌دهد. گفتنی است شرکت فولکس واگن نسبت به سال گذشته 15.2 درصد کاهش فروش را تجربه کرده است.

شیوع گسترده ویروس کرونا به خودروسازان آسیب زیادی وارد کرده است، اما در این بین برخی از خودروسازان از جمله تویوتا توانستند با برنامه‌ریزی‌های دقیق کمتر از سایر رقبا درگیر همه‌گیری ویروس کرونا شوند. سخنگوی شرکت تویوتا در همین رابطه عنوان کرد هدف اصلی ما کسب رتبه برتر در دنیا نیست بلکه روی خدمات‌دهی به مشتریانمان تمرکز داریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ایول تبریک میگم هیچ ماشینی به دوام و کیفیت و فن اوری به روز تویوتا نمیرسه پس حقش هست رتبه اول جهان کسب کنه