رنو کیگر 2021

رنو کیگر 2021 معرفی شد؛ آشنایی با کراس اوور کوچک و جدید رنو

رنو کیگر 2021 معرفی شد. شرکت فرانسوی رنو از کراس اوور کوچک و جدید خود برای عرضه در بازار هند پرده برداشت. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت رنو فرانسه در سال 2020 کانسپت کیگر را معرفی کرد که پیش‌نمایشی از کراس اوور جدید آن برای بازار هند محسوب می‌شد، اما اکنون شاهد رونمایی از مدل تولیدی این کراس اوور کوچک هستیم که قرار است علاوه بر بازار هند به سایر بازارهای جهانی نیز عرضه شود. این خودرو حدود 4 متر طول دارد و فاصله محوری آن حدود 2500 میلی‌متر است.

مشخصات رنو کیگر 2021

رنو کیگر 2021

طراحی ظاهری جسورانه رنو کیگر 2021 جزو برجسته‌ترین ویژگی‌های این خودرو محسوب می‌شود. گلگیرها و کاپوت عضلانی برای این خودرو استایلی اسپرت ایجاد کرده‌اند. از سایر ویژگی‌های طراحی این کراس اوور کوچک می‌توان به چراغ‌های جلوی دو بخشی در دو طرف جلوپنجره، چراغ‌های عقب C شکل، خط سقف نسبتا شیب‌دار و روکش‌های پلاستیکی در بخش‌های پایین بدنه اشاره کرد.

رنو کیگر 2021

از امکانات استاندارد این خودرو می‌توان به غربیلک فرمان چند منظوره، نمایشگر 8 اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و صفحه آمپر 7 اینچی TFT قابل تنظیم اشاره کرد. البته مشتریان می‌توانند برای این خودرو اپل کارپلی، اندروید اتو، بلوتوث، پد شارژ بی‌سیم، تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم صوتی پریمیوم و سیستم ورود بدون کلید را سفارش دهند. حجم صندوق این خودرو 405 لیتر بوده که در این کلاس ظرفیت مناسبی محسوب می‌شود؛ همچنین با خواباندن صندلی‌های عقب حجم بار آن به 880 لیتر افزایش پیدا خواهد کرد.

رنو کیگر 2021

رنو کیگر 2021 طبق پلتفرم CMFA+ مشترک با تریبر تولید شده و برای آن در بازار هند دو موتور مختلف ارائه خواهد شد. موتور اول یک لیتری تنفس طبیعی با قدرت 72 اسب بخار و گشتاور 96 نیوتن‌متر است که نیروی تولیدی از آن توسط گیربکس 5 سرعت دستی یا 5 سرعت اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. پیشرانه دوم 1 لیتری توربو با قدرت 100 اسب بخار و گشتاور 160 نیوتن‌متر است که قدرت تولیدی از آن توسط گیربکس 5 سرعت دستی به چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند. البته برای این پیشرانه بعدها یک گیربکس CVT نیز در نظر گرفته خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه