حسابداری

مقایسه دو اپلیکیشن حسابداری شخصی : فانوس و نیو

مدیریت حساب‌های شخصی، درآمد روزانه و کل درآمد شما به صورت دستی کاری بسیار سخت و زمان‌بر است. شرکت‌ها و مجموعه‌های بزرگ این کار را به یک فرد متخصص و تحصیل‌کرده در زمینه حسابداری می‌سپارند.

معمولا هیچ شخصی برای حسابرسی به درآمدهای شخصی خود یک حسابدار استخدام نمی‌کند و ترجیح می‌دهد که خود به این کار رسیدگی کند. با این وجود باید بدانید که رسیدگی به حساب‌ها نیاز به تجربه و مهارت خاصی در این زمینه دارد.

اینجاست که اپلیکیشن‌های حسابداری شخصی به کمک شما می‌آیند و با توجه به کارآیی که دارند، شما را از استخدام یک حسابدار شخصی بی‌نیاز می‌کنند. امروزه برنامه‌های زیادی در بازار وجود دارند که به شما در این زمینه کمک خواهند کرد.

در این مقاله بر آنیم به معرفی دو نرم‌افزار کاربردی حسابداری بپردازیم و آن‌ها را با هم مقایسه کنیم. اگر برای کارهای خود نیاز به یک حسابدار دارید، تا پایان مقاله ما را همراهی کنید و از مطالبی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، بهره‌مند شوید.

درباره اپلیکیشن‌های حسابداری در اندروید چه می‌دانید؟

امروزه با توجه به نیاز افراد درباره مدیریت حساب‌های شخصی خود طراحان به فکر راه‌اندازی نرم‌افزارهای جذاب حسابداری افتاده و انواع مختلفی از آن را به بازار عرضه کرده‌اند. این برنامه‌های جذاب به‌راحتی برای تمامی افراد قابل استفاده است و به آن‌ها در مدیریت درآمدهای خود کمک می‌کند.

در ادامه دو برنامه تخصصی حسابداری فانوس و نیو را با یکدیگر مقایسه و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

راهنمای اپلیکیشن فانوس

یکی از بهترین برنامه‌های حسابداری که برای گوشی‌های هوشمند طراحی شده است، نرم‌افزار فانوس به حساب می‌آید. این برنامه به‌راحتی برای همه افراد در دسترس است و کار با آن به هیچ تخصصی نیاز ندارد.

حسابداری

شما به‌راحتی این امکان را دارید که اطلاعات شخصی خود را در این برنامه وارد کنید و با خیال راحت مدیریت حساب‌هایتان را به آن بسپارید.

نرم‌افزار فانوس با اینترنت کار می‌‌کند و بدون هیچ سختی تمام حساب‌ها، برداشت‌های بانکی و پرداخت‌های شما را به‌درستی مدیریت خواهد کرد. به این وسیله شما همیشه از اطلاعات مربوط به حساب‌های خود آگاهی خواهید داشت.

اطلاعات شخصی شما به صورت کاملا محرمانه در شرکت فانوس ثبت می‌شود و در مواقع لزوم اپلیکیشن به صورت خودکار از آن استفاده می‌کند. همچنین ارتباط شرکت با شما به وسیله پیامک محقق می‌شود و در صورت بروز مشکل این امکان را دارید که از طریق ایمیل با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

در صورتی که شرکت متوجه تخلفی شود یا احساس کند که وجود یکی از کاربران برای شرکت یا افراد دیگر ضرر دارد، حساب کاربری او را به طور کلی منحل خواهد کرد. به این ترتیب فرد خطاکار امکان سوء‌استفاده از شرکت را نخواهد داشت.

بنابر‌این به نوعی باید گفت که امنیت این برنامه تا حدود بسیار زیادی قابل قبول است و هیچ خطری شما یا حساب‌های شخصیتان را تهدید نخواهد کرد. با خیال راحت از آن استفاده کنید و مدیریت مالی خود را به فانوس بسپارید.

اپلیکیشن نیو را بشناسید

یکی از بهترین نرم‌افزارهای موبایل که به حساب‌های مالی شما کمک می‌کند، اپلیکیشن نیو خواهد بود. این برنامه جذاب مانند یک حسابدار شخصی همیشه کنار شماست و در هر زمانی که به آن نیاز داشته باشید، به شما کمک خواهد کرد.

در این برنامه بدون داشتن هیچ دانش حسابداری به‌راحتی حساب‌های مالی خود را مدیریت می‌کنید و در صورتی که قرض یا قسط بانکی داشته باشید، این اپلیکیشن به شما یادآوری خواهد کرد؛ بنابر‌این دیگر لازم نیست به دلیل فراموشی نگران قسط‌های عقب‌افتاده خود باشید.

حسابداری

همچنین این اپلیکیشن جذاب با نمایش نمودارهای مالی شما دخل و خرج سالانه را نمایش می‌دهد و به راحتی این امکان را دارید که برنامه یا حساب‌های خود را مدیریت کنید. علاوه‌ بر ‌این نرم افزار نیو به شما کمک می‌کند که تراکنش‌های خود را در آنجا ثبت کنید.

اگر دوست دارید که همیشه حسابداری همراه داشته باشید که به تمام حساب‌های شخصی شما دسترسی داشته باشد، بدون اینکه سوء‌استفاده‌ای از آن انجام دهد، اپلیکیشن نیو را روی تلفن همراه خود نصب کنید.

در این صورت همیشه حساب‌های شما مدیریت خواهد شد و مشکلی برایتان پیش نمی‌آید حتی برنامه‌های مالی شما دقیق‌تر خواهد شد. از طریق کیف پول به‌راحتی این امکان را دارید که حساب‌های خود را به صورت دقیق‌تر انجام دهید.

مقایسه دو اپلیکیشن حسابداری نیو و فانوس

اگر بخواهیم این دو نرم‌افزار حسابداری را با هم مقایسه کنیم، باید بگوییم که هر دوی این برنامه‌ها برای تلفن‌های هوشمند طراحی شده‌اند و به‌راحتی روی آن قابل نصب هستند. نرم‌افزار فانوس در مقایسه با نیو یک برتری فوق‌العاده دارد که آن رسیدگی به حساب‌های بورسی و همچنین میزان استفاده شما از بنزین ماهانه است.

برنامه نیو کمی ساده‌تر بوده و تنها با بررسی حساب‌های ماهانه شما مدیریت مالی را انجام می‌دهد. درحالی‌که فانوس پیچیدگی بیشتری دارد و به طور دقیق‌تر به همه مسائل مربوط به مدیریت مالی شما رسیدگی خواهد کرد.

به هر حال هر دو این برنامه‌ها قابل دسترس هستند و انتخاب هریک بستگی به نظر و استفاده خود شما خواهد داشت.

چرا به حسابدار شخصی نیاز داریم؟

همانطور که در جریان هستید، رسیدگی به برنامه‌های مالی شما کار بسیار سختی است و در بعضی مواقع کمی از حساب های مالی از زیر‌دست شما در می‌رود. شاید این مسئله خیلی مهم نباشد، اما امکان دارد که همین یک حساب کوچک تمام برنامه‌های شما را به هم بریزد.

همچنین در بعضی مواقع به دلیل مشغله‌های ذهنی که همه افراد دارند، قسط‌ها یا قرض‌های مالی شما از یادتان خواهد رفت و این برایتان مشکل ایجاد می‌کند. حال اگر از اپلیکیشن‌های حسابداری شخصی استفاده کنید، دیگر این مشکل برایتان پیش نمی‌آید.

زیرا این برنامه‌ها در زمان مقرر بدهی شما را به بانک ‌یاد‌آوری می‌کند و باعث می‌شود که اقساط عقب نیوفتد؛ بنابر‌این داشتن یک حسابدار شخصی بهترین چیزی است که به شما در مدیریت حساب‌هایتان کمک خواهد کرد.

توجه داشته باشید که برنامه‌های حسابدار شخصی به‌راحتی روی تلفن‌های همراه شما نصب می‌شوند. فقط باید دقت کنید که اپلیکیشنی مطمئن را برای خود انتخاب کنید که اطلاعات شخصی شما در امنیت کامل باشد.

حسابداری

برنامه‌های فانوس و نیو جزو مطمئن‌ترین و پر‌طرفدار‌ترین برنامه‌های حسابداری شناخته شده است و از اطلاعات شخصی که در آن وارد می‌کنید، به‌خوبی محافظت خواهد کرد. همچنین اجازه سوء‌استفاده کاربران از اطلاعات دیگران را نخواهد داد.

سخن آخر

مدیریت برنامه‌های مالی حتما به فردی متخصص نیاز دارد و هر کسی به تنهایی امکان مدیریت حساب‌های به‌هم‌ریخته خود را نخواهد داشت مگر آنکه از برنامه‌های مخصوص حسابداری استفاده کنید. این برنامه‌های جذاب این روزها طرفداران بسیاری را پیدا کرده‌اند و افراد زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند.

توجه داشته باشید که حتما درباره برنامه‌ای که قرار است روی موبایل خود برای مدیریت حساب‌های مالیتان نصب شود، تحقیق کنید. همه برنامه‌های موجود در بازار قابل اطمینان نیستند و امکان سوء‌استفاده از شما وجود دارد.

زیرا ‌هنگام راه‌اندازی این برنامه‌ها شما باید اطلاعات شخصی خود را در این نرم‌افزارها وارد کنید. به همین دلیل ممکن است مشکلاتی برایتان ایجاد شود؛ بنابر‌این از برنامه‌هایی با امنیت بالا استفاده کنید که از بابت اطلاعات شخصی خیالتان راحت باشد و مشکلی برایتان به وجود نیاید.

با اطمینان خاطر فانوس و نیو را از سایت‌های مختلف بدون هیچ زحمتی بارگیری و نصب کنید. این برنامه‌ها بسیار امن و مطمئن هستند. لینک دانلود در سایت زینسی موجود است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.