سایت جدید تلفن همراه

همراه اول 92 سایت جدید تلفن همراه در گیلان راه‌اندازی کرد

اپراتور همراه اول با هدف توسعه شبکه تلفن همراه گیلان حدود 92 سایت ارتباطی جدید در 48 شهر و 130 بخش و روستای این استان راه‌اندازی کرد.

همراه اول در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راستای پیاده‌سازی عدالت ارتباطی حدود ٩٢ سایت ارتباطی جدید را در ۴٨ شهر و 130 بخش و روستای استان گیلان نصب و راه‌اندازی کرد. از سایر خدمات و فعالیت‌های فنی و مهندسی همراه اول در شبکه تلفن همراه استان گیلان می‌توان به راه‌اندازی 519 تکنولوژی طی 1 سال اخیر اشاره کرد که این پروژه با همت تیم‌های فنی همراه اول، مخابرات استان و شرکت نقش اول کیفیت (ناک) انجام شده است.

جزئیات راه‌اندازی سایت های جدید تلفن همراه در گیلان

همراه اول برای توسعه شبکه تلفن همراه استان گلیان طی یکسال گذشته بیش از 930 میلیارد ریال هزینه کرده است تا در کنار افزایش چشمگیر ظرفیت ارتباطی در این استان، در ایام کرونایی اقدام موثری برای کاهش مراجعه‌های حضوری به ادارات و مراکز آموزشی به انجام برسد. این پروژه‌ها در قالب فاز 8 توسعه همراه اول، خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری اطلاعات (Uso) و در دوران دشوار تحریم، حضور در مناطق صعب‌العبور روستایی و بارش‌های شدید فصلی به سرانجام رسیده است.