آنر در بازار گوشی های هوشمند تاشو

آنر، شرکت بعدی سازنده گوشی های هوشمند تاشو است

کمپانی آنر با معرفی یک گوشی جدید به تولیدکنندگان گوشی های هوشمند تاشو خواهد پیوست و با سامسونگ و هواوی رقابت خواهد کرد.

محبوبیت گوشی های هوشمند تاشو همچنان در حال گسترش است و برندهای بیشتری در حال پیوستن به سازندگان این محصولات هستند. شیائومی و اوپو بزرگ‌ترین اسامی هستند که انتظار می‌رود سال ۲۰۲۱ وارد بازار شوند. اما نباید از کنار نام «آنر» به آسانی بگذریم.

ورود آنر به بازار گوشی های هوشمند تاشو

گزارش جدیدی از سوی PocketNow منتشر شده است که ادعا می‌کند کمپانی آنر نیز در حال توسعه نخستین اسمارت فون انعطاف‌پذیر خود تحت برند Magic در بازار و عرضه آن تا پایان سال جاری میلادی است.

هنوز مشخص نیست که شکل ظاهری نخستین گوشی منعطف HONOR چگونه است، اما محصول نهایی نمی‌تواند متفاوت از گوشی رقبایی از جمله گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ که تابستان سال جاری میلادی عرضه می‌شوند باشد. سامسونگ سازنده گوشی‌های سری گلکسی زد است. انتظار می‌رود این خود همین شرکت هم تأمین کننده نمایشگر گوشی جدید آنر نیز باشد. این پنل از یک شیشه فوق باریک استفاده می‌کند و این یعنی استحکام بیشتری نسبت به نسل اول گوشی های هوشمند انعطاف‌پذیر دارد.

تقاضا برای گوشی‌های تاشو نسبت به گوشی‌های پرچمدار معمولی هنوز کم است، اما آنر می‌خواهد در هر دو بازار حضور داشته باشد. این برند علی‌رغم جدایی از کمپانی هواوی، در حال توسعه چند گوشی هوشمند پرچمدار است. هدف کوتاه مدت آنر رقابت با هواوی و اپل در بازار چین است. همچنین انتظار می‌رود بعد از جدایی از هواوی، همکاری آنر با گوگل برای استفاده از سرویس‌های موبایل این شرکت از سر گرفته شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*