فیس لیفت مینی کوپر ۲۰۲۲

معرفی فیس لیفت مینی کوپر ۲۰۲۲ ؛ زیبا و متفاوت

اتومبیل فیس لیفت مینی کوپر ۲۰۲۲ – Mini Cooper 2022 Facelift با ظاهری کاملاً متغیر همراه موتور و امکاناتی به‌روز شده وارد بازار جهانی خودرو می‌شود.

ظاهر نسل سوم مینی کوپرها از سال 2014 تا به حال تغییر چندانی نکرده است؛ اما این شرکت خبر داده که مینی کوپر مدل ٢٠٢٢ با به‌روزرسانی همراه بوده و قصد دارد نسخه فیس‌لیفت آن را عرضه کند. تمام مدل‌های مینی کوپر از جمله هاچ بک، کانورتیبل، مدل تمام الکتریکی SE ، نسخه اسپرت JCW به‌روزرسانی خواهند شد. در اواخر امسال تمام اتومبیل‌های مذکور که به‌روزرسانی داخلی شده‌اند و دارای تکنولوژی کلی هستند برای فروش به بازار عرضه خواهند شد.

فیس لیفت مینی کوپر ۲۰۲۲

فیس لیفت مینی کوپر ۲۰۲۲

طراحان مینی کوپر مدل ٢٠٢٢ قطعه‌ی تزئینی همرنگ بدنه را جایگزین قسمت مشکی جلو پنجره کرده‌اند و این تغییر مهم‌ترین جابه‌جایی در قسمت بیرونی مینی کوپر ٢٠٢٢ است که باعث شده تا ظاهر این ماشین ساده‌تر بشود. برخی تغییرات مینی کوپر ٢٠٢٢ مواردی مانند: چراغ‌ جلوهای LED، تغییرات کوچکی در سپر عقب و رینگ‌های ١٧ یا ١٨ اینچی در رنگ بندی مختلف است.

چراغ عقب‌های مینی کوپر جدید همانند مدل‌های قبلی طرح پرچم انگلستان است با این تفاوت که در تمام مدل‌های جدید این اتومبیل طرح پرچم انگلستان به شکل استاندارد اجرا شده است. تغییرات بیرونی مینی کوپر ٢٠٢٢ بسیار کم است؛ ولی تعدادی تریم و پکیج جدید برای این خودرو در نظر گرفته شده است. سقف چند رنگ نمونه‌ای از این پکیج‌ها است. برای تمام مدل‌های مینی کوپر هاچ بک به جز JCW ترکیب رنگ‌های مختلفی در نظر گرفته شده است. پکیج مشکی پیانویی شامل قطعات بیرونی بیشتری است و تقریبا اکثر قطعات بیرونی مانند درب باک، سر اگزوزها، دستگیره درها، تریم درها، قاب چراغ‌های عقب و حلقه چراغ‌های جلو را به رنگ مشکی براق در می‌آورد.

برای تمام مدل‌های مینی کوپر ٢٠٢٢ داشبورد جدیدی تعبیه شده است و طرح کلی کابین به دلیل تغییر مکان دریچه‌های تهویه و به‌روزرسانی سطوح ساده‌تر شده است. علاوه بر این سیستم اطلاعات سرگرمی که لمسی است و نمایشگر ٨.٨ اینچی دارد استاندارد به نظر می‌رسد و دارای اپل کارپلی است. دور این نمایشگر هم پوشیده شده از تریم مشکی پیانو است. نکته‌ی جالب این است که می‌توان برای اولین بار غربیلک فرمان چرمی با گرم کن را برای مینی کوپر سفارش داد و چند گزینه‌ی مختلف نورپردازی برای مینی کوپر ٢٠٢٢ در دسترس است.

در قسمت پیشرانه‌ها کوپر پایه مانند قبل از موتور ١.۵ لیتری سه سیلندر توربو شارژ استفاده می‌کند که ٢٢٠ نیوتون‌متر گشتاور و ١٣۶ اسب بخار قدرت دارد. موتور مینی کوپر ٢٠٢٢ استاندار متصل به گیربکس دستی ۶ سرعته است در حالی که موتور مدل سفارشی این ماشین متصل به گیربکس دستی ٧ سرعته و دو کلاچه است. موتور اتومبیل کوپر S ٢ لیتری چهار سیلندر توربو با ٢٨٠ نیوتون‌متر گشتاور و ١٩٢ اسب بخار قدرت است. مدل JCW با ٢٣١ اسب بخار قدرت و ٣٢٠ نیوتون‌متر گشتاور همچنان قدرتمندترین مدل مینی کوپر است.

هیچ تغییر و به‌روزرسانی در قوای محرکه مدل الکتریکی کوپر SE به وجود نیامده است و این مدل همچنان ٢٧٠ نیوتون‌متر گشتاور و ١٨۴ اسب بخار قدرت دارد. با وجود تغییرات و به‌روزرسانی که در مینی کوپر اتفاق افتاده ولی قیمت آن خیلی افزایش نیافته است و قیمت پایه کوپر JCW کانتوریل از ٣٨/٩٠٠ دلار، کوپر S کانتوریل از ٣١/٩٠٠ دلار، کوپر S هاچ‌بک از ٢۶/٩٠٠ دلار، کوپر JCW از ٣٢/٩٠٠ دلار و کوپه ها‌چ‌‌بک از ٢٢/٩٠٠ دلار آغاز می‌شود که فقط ۵٠٠ دلار بیشتر از قبل شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*