مدل جدید رویول فلکس پای

تصاویر و مشخصات مدل جدید رویول فلکس پای منتشر شد؛ وارث نخستین گوشی منعطف

شرکت Royole اولین تولیدکننده‌ای بود که یک موبایل منعطف را با نام Flexpai وارد بازار کرد. حالا باید منتظر مدل جدید رویول فلکس پای باشیم که نسل سوم این گوشی هاست.

پیش‌تر Flexpai یک مجموعه دوربین عمودی داشت؛ ولی تصاویری که روی وب‌سایت TENAA (رگولاتوری چین) قرار گرفته‌اند، از وجود یک ماژول دوربین مربع‌شکل در مدل جدید رویول فلکس پای خبر می‌دهند. البته در سمت دیگر گوشی هم بریدگی مشابهی وجود دارد تا در حالت تاشده، ماژول دوربین درون آن جای بگیرد.

در تصاویر اثری از دوربین سلفی دیده نمی‌شود؛ این یعنی یا اصلا چنین دوربینی در نسل سوم فلکس پای وجود ندارد، یا از نوع درون صفحه‌ای است. البته ماژول اصلی هم فقط از دو لنز میزبانی می‌کند؛ در حالی که فلکس پای 2 دارای دوربین چهارگانه بود. بنابراین، شاید این گوشی یک نسخه mini یا Lite باشد.

از دیگر مشخصات مدل جدید فلکس پای باید به نمایشگر 7.2 اینچی، باتری 3360 میلی آمپر ساعتی، سیستم عامل اندروید با رابط کاربری سفارشی و پشتیبانی از شبکه 5G اشاره کنیم. ابعاد این گجت 147.1 در 138.8 در 7 میلی‌متر است و می‌تواند قیمت کمتری از نسل قبلی داشته باشد. به امید اینکه در خارج از چین هم عرضه شود!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*