هدیه ایرانسل

هدیه ایرانسل به مناسبت روز مادر و روز پدر

هدیه ایرانسل به مناسبت روز مادر و روز پدر اعلام شد. اپراتور ایرانسل به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ولادت حضرت علی (ع) جوایز ویژه‌ای را برای مشترکان خود در نظر گرفت.

اپراتور ایرانسل به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر در تاریخ 15 بهمن و ولادت حضرت علی (ع)، روز پدر در تاریخ 7 اسفند 99 هدایای ویژه‌ای را قالب کمپین با «با فاصله بهترینی!» برای مشترکان اعتباری و دائمی خود در نظر گرفته است که شامل بسته هدیه ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی و مکالمه رایگان ایرانسلی می‌شود.

جزئیات هدیه ایرانسل به مناسبت روز مادر و روز پدر

هدیه ایرانسل

بسته هدیه ۲ گیگابایت اینترنت داخلی

تمام مشترکان اپراتور ایرانسل در روز 15 بهمن به مناسبت روز مادر و 7 اسفند به مناسبت روز پدر می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 5 مربع (#۵*) یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من یک بسته هدیه 2 گیگابایتی اینترنتی داخلی دریافت کنند. این بسته تا پایان همان روز اعتبار دارد و هر کاربر در هر یک از این دو روز فقط یک بار فرصت دریافت این هدیه را خواهد داشت.

۵ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۵۰ دقیقه بعدی رایگان!

در فاصله روز مادر (15 بهمن) تا روز پدر (7 اسفند) مشترکان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 4444 ستاره 1 ستاره 3 مربع (#۳*۱*۴۴۴۴*) یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من طرح هدیه مکالمه را فعال کنند. با فعال‌سازی این طرح پس از 5 دقیقه مکالمه ایرانسلی، 50 دقیقه بعدی مکالمه رایگان خواهد بود.