کروم بوک های گوگل

2020 سال خوبی برای تمام کروم بوک های گوگل بود

گزارش‌های مالی نشان می‌دهد بازار کروم بوک های گوگل در سال 2020 بسیار داغ بوده و با پرچمداری HP پر مشتری سپری شده است.

کروم بوک های گوگل معمولأ به عنوان جایگزین ارزان قیمت لپ تاپ‌های موجود در بازار شناخته می‌شوند و کاربرانی که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای خرید یک لپ تاپ انجام دهند، می‌توانند یک کروم بوک انتخاب کنند. کروم بوک‌ها لوازمی عاای برای کاربرانی هستند که از دیوایس خود چیزی به غیر از اجرای اپلیکیشن‌های متداول یا آفیس و سایر ابزارهای کار با اسناد نمی‌خواهند.

اسناد منتشر شده توسط Canalys از میزان فروش کروم بوک‌ها نشان می‌دهد تقاضا برای آن‌ها در سال 2020 افزایش پیدا کرده و گوگل سال امیدوارکننده‌ای را گذرانده است. ظاهراً تنها در سه ماهه منتهی به سال 2021 بیش از 11 میلیون دستگاه لپ تاپ مجهز به سیستم عامل کروم فروخته شده است. این درحالیست که در همین مدت زمان مشابه در سال 2019 تنها 2.5 میلیون دستگاه فروش رفته بود. در این بازار کمپانی اچ پی با فروش 3.5 میلیون دستگاه کروم بوک در صدر جدول فروشندگان قرار دارد، در حالی که لنوو با فروش 2.8 میلیونی جایگاه دوم را از آن خود کرده است. این کمپانی چینی با رشد 1,766 درصدی بیشترین رشد طی سال گذشته را به دست آورده است.

همانطور که گفته شد، کروم بوک‌ها جایگزین اقتصادی عالی برای لپ تاپ‌های ویندوزی و مک هستند. شما با استفاده از این کامپیوترها می‌توانید اپلیکیشن‌های اندرویدی را اجرا کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*