نایکی گو فلای ایز

کفش نایکی گو فلای ایز را می‌توان بدون کمک دست پوشید و از پا در آورد+ویدیو

نایکی گو فلای ایز کفشی متفاوت و جدید از این کمپانی آمریکایی است که یک لولا با کاربری منحصر به فرد وسط خود دارد.

نایکی بزرگ‌ترین کمپانی تولید کننده تجهیزات، ملزومات، کفش و پوشاک ورزشی در دنیا محسوب می‌شود. این کمپانی 57 سال پیش در شهر بیورتون در ایالت اورگن تاسیس و امروزه بیش از 32 میلیارد دلار ارزش دارد. نایکی پس از اینتل سیزدهمین برند با ارزش در دنیا محسوب می‌شود.

نایکی همواره پا به پای فناوری حرکت کرده و محصولات نوآورانه بسیاری به بازار عرضه می‌کند. نایکی گو فلای ایز – Nike GO FlyEase از جمله جدیدترین محصولات این کمپانی است که نوعی کفش جدید با لولایی به خصوص است. این کفش که از سوی سازنده کفش هنذزفری نام گرفته، لولایی در وسط خود دارد که به کمک آن می‌توان بی نیاز از دست کفش را همچون یک صندل پوشید و از پا در آورد.

این کفش طوری طراحی شده که در حالت کاملا باز و کاملا بسته ایمن باشد. پا به آسانی و روانی وارد کفش شده و از آن خارج می‌شود؛ چنین قابلیتی مدیون فناوری جدیدی است که نایکی آن را «پتنت در انتظار تایید دو لولایی پایدار و کِشنده میانی» می‌نامد.

https://aparat.com/v/02Tpb

اعضای کلوب نایکی نخستین افرادی هستند که به چنین کفش جدیدی دسترسی خواهند داشت و اگر کسی مایل به امتحان این کفش باشد، بایستی به عضویت کلوب مذکور در آید. البته عضویت در کلوب به منزله دسترسی قطعی به آن نیست، بلکه این شانس را به فرد می‌دهد تا احتمالا دعوت نامه نایکی برای خرید نایکی گو فلای ایز را دریافت کند.

نایکی هدف خود از طراحی چنین کفشی را صرفه جویی در زمان می‌داند! ببه ویو، شمشیرباز 23 ساله ایتالیایی، در این باره می‌گوید:

معمولا زمان زیادی را صرف پا کردن کفش‌هایم می‌کنم. با کفش‌های جدید نایکی گو فلای ایز فقط کافی‌ است پاهایم را وارد کفش کرده و کفش پوشیده می‌شود.

نایکی گو فلای ایز

باید صبر کرد و دید آیا این کفش جدید نایکی همچون دیگر محصولاتی که برای صرفه جویی در زمان ساخته می‌شوند نیز جای خود را در جامعه باز خواهد کرد یا آنقدر گران قیمت هستند که کسی به سراغ امتحان آن نخواهد رفت. نظر شما درباره این کفش و ایده پشت طراحی آن چیست؟ آیا حاضر به امتحان چنین کفشی هستید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*