شبکه همراه اول

79 درصد مکالمات رومینگی از اپراتورهای دیگر از شبکه همراه اول انجام می‌شود

طبق گزارش جدید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، 79 درصد مکالمات رومینگی از اپراتورهای دیگر از شبکه همراه اول انجام می‌شود.

برای اولین بار در خرداد سال 93 طرح رومینگ ملی اجرا شد؛ طرحی که به واسطه آن اگر آنتن یک اپراتور در منطقه‌ای وجود نداشت، بتوان از آنتن سایر اپراتورها استفاده کرد. اکنون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گزارش جدیدی را درخصوص تماس‌های جابجا شده در شبکه اپراتورهای تلفن همراه منتشر کرده است که طبق آن از لحاظ میزبانی همراه اول بیشترین سهم را دارد.

همراه اول میزبان 79 درصد مکالمات رومینگی

شبکه همراه اول

طبق گزارش منتشر شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تا پایان سه ماهه سوم سال 99 حدود 12 میلیون و 340 هزار و 807 مکالمه ایرانسلی‌ها و رایتلی‌ها از طریق شبکه همراه اول به انجام رسیده است. همچنین 3 میلیون و 348 هزار و 187 تماس همراه اولی‌ها و رایتلی‌ها نیز در شبکه ایرانسل انجام شده است.

بر اساس این گزارش، تا به امروز رومینگ مکالمات بین اپراتورهای تلفن همراه حدود 15 میلیون 688 هزار و 994 تماس بوده که طبق آمار همراه اول میزبان 79 درصد مکالمات رومینگی از اپراتورهای دیگر بوده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. علیرضا قرایی ادبی

    آره اینو قبول دارم چون همراه اول تقریباً در هر نقطه از کشور بگید ی آنتن دهی توجی ه رو حداقل فراهم می کنه و این گزینه بسیار خوبی برای همراه اول شده که بدون از طریق رومینگ هزینه دریافت کنه