نسل جدید نیسان فرونتیر

رونمایی از نسل جدید نیسان فرونتیر بعد از 17 سال

شرکت خودروسازی نیسان پس از گذشته ۱۷ سال، از نسل جدید نیسان فرونتیر رونمایی کرد. در ادامه مشخصات فنی و گالری تصاویر 2021 Nissan Frontier را مشاهده کنید.

نیسان فرونیتر که در اواخر دوران ریاست جمهوری جورج بوش به بازار عرضه شد یکی از قدیمی‌ترین اتومبیل‌های بازار محسوب می‌شود. تغییر سیایت‌های آمریکا در آن زمان موجب شد تا پیکاپ‌های میان سایز در این کشور محبوب شوند و اکنون از پیکاپ‌های میان سایز به عنوان اتومبیل‌های آفرود، خانواده و کار استفاده می‌شود. با گذشت زمان این خودرو محبوبیت خودرا از دست داد؛ اما نسل جدید نیسان فرونتیر به زودی تولید خواهد شد و محبوبیت از دست رفته را دوباره کسب خواهد کرد.

نسل جدید نیسان فرونتیر

نسل جدید نیسان فرونتیر که بعد از گذشت 17 سال قرار است تولید شود آپشن‌های فراوانی را در داخل و بیرون خواهد داشت. پیشرانه این خودرو 3/8 لیتری V6 است که برای نسل قبلی فرونتیر با یک گیربکس 9 سرعته ارائه شده بود. موتور این خودرو 310 اسب بخار قدرت و 380 نیوتون متر گشتاور دارد.

مصرف سوخت این خودرو هنوز مشخص نشده؛ اما به احتمال زیاد مانند نسل قبلی یعنی 8/5 لیتر در هر صد کیلومتر باشد. طراحی بیرونی نسل جدید نیسان فرونتیر مناسب با آفرود خواهد بود به همین دلیل نیسان قصد دارد تا جزئیات این خودرو را شبیه به نیسان هاردبوی طراحی کند که در دهه 80 و 90 تولید شده بود و خودروی آفرودی محسوب می‌شد.

نسل جدید نیسان فرونتیر

جلوپنجره و چراغ‌ جلوهای این خودرو به گونه‌ای طراحی شده که معلوم می‌شود متعلق به کمپانی نیسان است. طول این خودرو نسبت به نسل قبلی این خودرو 127 میلی‌متر طولانی شده است. طراحی شاسی این ماشین کاملا فرق کرده و طول آن بیشتر شده است؛ اما فاصله محوری پیکاپ جدید همانند نسل قبل این خودرو است. استفاده از میله‌های تثبیت کننده در عقب و جلوی این خودرو باعث شده تا بادی‌رول فرونتیر نسبت به قبل کمتر بشود.

نسل جدید نیسان فرونتیر

در نسل جدید نیسان فرونتیر از صندلی‌های Zero Gravity استفاده شده که باعث می‌شود راننده در طولانی مدت راحت‌تر رانندگی کند و سرنشینان نیز راحتی بیشری را تجربه خواهند کرد. برای این صندلی‌ها نمایشگر لمسی 9 اینچی با اپل کارپلی، اندروید اتو، در نظر گرفته شده و همچنین یک نمایشگر 7 اینچی در صفحه آمپر قرار گرفته است. در زیر آرنجی مرکزی جلو 3/8 لیتر فضا برای قراردادن اشیاء در نظر گرفته شده است و علاوه بر این برای درهای جلو محفظه 6/5 لیتری و برای درهای عقب محفظه 5/7 لیتری در نظر گرفته شده است.

نسل جدید نیسان فرونتیر

برخی از تکنولوژی‌های ایمنی برای این ماشین به کار خواهد رفت که برای نمونه می‌توان به تشخیص عابر پیاده، هشدار نقاط کور، دید 360 درجه و پکیج ایمنی Safety Sheild 360 اشاره کرد. این خودرو در دو نسخه چهار چرخ محرک و دو نسخه محرک عقب عرضه خواهد شد که در هر دو نسخه آپشن‌های دستیار کمک به آغاز حرکت در سراشیبی‌ها و دستیار کنترل پایین آمدن از شیب را خواهند داشت. در تیپ Pro – 4X نیز از آپشن‌هایی مانند کمک‌های آفرود Bilstein، صفحات محافظت زیرین برای محافظت از قسمت‌های مهم و قفل دیفرانسیل الکتریکی استفاده شده است.

نسل جدید نیسان فرونتیر

نسل جدید نیسان فرونتیر در جلو به تعلیق دو جناقی و در عقب به محور‌های صلب با فنرهای شمش مجهز است که باعث می‌شود این ماشین توانایی حمل بار از 635 کیلوگرم تا 3 تن را داشته باشد. فرونتیر در دو نسخه یک و نیم کابین و دو کابین عرضه خواهد شد و می‌توان دو طول 1/5 و 1/8 متری را برای بار آن انتخاب کرد. به احتمال زیاد نسیان فرونتیر از تابستان آینده به بازار عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*