تست سقوط گلکسی اس 21 - Galaxy S21 Ultra

تست سقوط گلکسی اس 21 اولترا در کنار آیفون 12 پرو مکس؛‌کدام پرچم دار محکم تر است؟

در تست سقوط گلکسی اس 21 اولترا – Galaxy S21 Ultra شاهد تقابل این پرچمدار با آیفون 12 پرو مکس در مبارزه‌ای نفس‌گیر باشید که برنده آن با مقاومت بیشتر مشخص خواهد شد.

همانطور که پیش از عرضه شایعه‌های مربوط به آن شنیده می‌شد، گوشی‌های سری گلکسی اس 21 درحالی عرضه شده‌اند که شرکت سامسونگ، چند ماه از برنامه هرساله خود جلوتر زده تا رقابت خود با اپل را بیش از پیش نزدیک‌تر کند.

با این وجود چنین رقابتی قاعدتا در بخش‌های مختلف پرچمداران دو شرکت مانند عملکرد و سرعت اجرای برنامه‌ها، مشخصات فنی، دوربین و کیفیت نمایشگر خواهد بود؛ اما نکته قابل توجه اینجاست که مقاومت گوشی‌ها، امروزه به یک ویژگس نسبتا جدید تبدیل شده که تمامی کمپانی‌های سازنده دستگاه‌های هوشمند سعی می‌کنند تا در ارائه آن به بهترین شکل تلاش کنند؛ همانطور که اپل در سال گذشته میلادی گلس سرامیکی را معرفی کرد که تاکنون به عنوان مقاوم‌ترین گلس گوشی شناخته می‌شود.

اما آیا Galaxy S21 Ultra می‌تواند جلوی پیشرفت هرچه بیشتر اپل را بگیرد و ثابت کند که گلس سرامیکی در مقابل گلس پرچمدار جدید سامسونگ بی‌معنی است؟ در ویدیو زیر نتیجه رقابت دو غول سامسونگ و اپل را خواهیم که چندین بار از ارتفاع به پایین پرتاب می‌شوند.

تست سقوط گلکسی اس 21 اولترا