توقف تولید ۲۰۶ تیپ ۵

تولید ۲۰۶ تیپ ۵ در سال ۱۴۰۰ متوقف می‌شود

از ایران خودرو خبر می‌رسد ظاهراً این شرکت خودروسازی قصد دارد تولید ۲۰۶ تیپ ۵ و صندوق دار را در سال ۱۴۰۰ متوقف کند.

آن طور که از شواهد و قرائن پیداست، سیاست فروش ایرانخودرو در سال ۱۴۰۰ با تغییراتی رو به رو خواهد شد و تولید چند اتومبیل این شرکت از جمله پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و پژو ۲۰۶ صندوق دار V8 متوقف خواهد شد.

شرکت ایرن خودرو قصد دارد تا پایان سال ۱۴۰۰ خودرو رانا پلاس را جایگزین پژو ۲۰۶ صندوق دار کند و همچنین قصد دارد تولید پژو 207 Vi را افزایش بدهد و تولید پژو ۲۰۶ تیپ ۵ را متوقف کند.  اگر این تحولات در شرکت ایرنخودرو اتفاق بیفتد، از تمام مدل‌های پژو ۲۰۶ فقط پژو ۲۰۶ هاچ‌بک تیپ ۲ در ایران باقی خواهد ماند.

شرکت ایرانخودرو برای اینکه مدیریت تولید را حفظ کند و در عرضه محصول ساختار منظمی ایجاد کند تولید برخی از خودروها را کاهش داده و یا متوقف کرده است. برای مثال می‌توان به پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و رانا Lx که در بعضی از سال‌ها با افت قیمت همراه شدند اشاره کرد. ایرانخودرو این کار را برای جهت دهی به بازار و افزایش فروش خودروهای مورد نظر خود انجام داده است.

در سال‌های اخیر تولید پژو ۲۰۶ V9، V2، V1، V20، V10، V19 و همچنین پژو ۲۰۶ صندوق دار در ایرانخودرو متوقف شده و تنها نسخه‌ای که از تیپ‌های این خودرو در خط تولید شرکت ایرانخودرو باقی مانده پژو ۲۰۶ صندوق دار V8 بوده است. اکنون اگر تولید پژو  ۲۰۶ صندوق دار V8 هم متوقف شود دیگر نسخه‌‌ سدانی از پژو ۲۰۶ در بازار ایران باقی نخواهد ماند و همچنین تنها نسخه‌ای که از پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در بازار باقی خواهد ماند نسخه ۱.۴ لیتری هشت سوپاپ خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*