دستبند هوشمند پلار

دستبند هوشمند پلار بر ضربان قلب شما نظارت می‌کند

دستبند هوشمند پلار – Polar قابلیت نظارت بر ضربان قلب شما را دارد و می‌تواند بهترین گزینه برای ورزشکاران و حتی بیماران باشد.

دستبند هوشمند پلار از محصولات جدید این شرکت است که به صورت اختصاصی برای کسانی طراحی شده که می‌خواهند در تمام زمان‌ها بر روی ضربان قلب خود نظارت داشته باشند.

در این روزها، ساعت‌ها هوشمند زیادی در بازار وجود دارند که تقریبا همگی آن‌ها از قابلیت نظارت بر ضربان قلب بهره می‌برند. اما کسانی هستند که از طراحی این نوع ساعت‌ها رضایت ندارند یا در جستجوی چیزی هستند که منحصرا بر روی ضربان قلب تمرکز داشته باشد و بتوانند آن را در هنگام ورزش استفاده کنند. حالا شرکت پلار، از یک دستبند هوشمند به نام وریتی سنس (Verity Sense) رونمایی کرده که دقیقا همین کار را انجام می‌دهد و اطلاعات دقیقی را هم در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

دستبند هوشمند پلار

حتی قبل از اینکه ساعت‌های هوشمند وارد میدان شوند، شرکت پلار در حال ساخت دستگاه‌های نظارت بر ضربان قلب بود. اما در روزهایی که این نوع ساعت‌ها بسیار محبوب شده‌اند، پلار مجبور شده محصولاتش را به شکل‌های تازه‌ای عرضه نماید تا بتواند توجهات بیشتری را به سوی خود جلب کند. دستبند وریتی سنس یکی از همین دستگاه‌های جدید است و برای کسانی طراحی شده که علاقه زیادی به استفاده از ساعت مچی ندارند یا نگران هستند که در هنگام شنا خراب شود. شما می‌توانید این دستبند را به بازوها یا جاهای دیگر بدن وصل کنید و با توجه به مقاومتی که در برابر عرق یا آب دارد، می‌توانید مطمئن باشید که مشکلی برای آن پیش نمی‌آید.

دستبند هوشمند پلار

این دستگاه کوچک گرد، قابلیت جداسازی از بند را دارد و با قرار دادن آن در هر جای بدن، می‌توانید اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید (حتی می‌توان آن را به عینک شنا متصل کرد!). تنها کافی است که سنسور دستگاه، بدن شما را لمس کند تا کار خودش را انجام دهد. دستبند هوشمند پلار دارای حافظه داخلی 16 مگابایتی است که طبق ادعای شرکت سازنده، می‌تواند تا 600 ساعت، آمار تمرینات شما را در خود ذخیره کند. البته این دستگاه هوشمند با هر بار شارژ، تنها برای 20 ساعت روشن می‌ماند.

دستبند هوشمند پلار با توجه به دقت و کیفیتی که دارد، می‌تواند بهترین گزینه برای ورزشکاران باشد. این دستگاه قرار است با قیمت 89.95 دلار عرضه شود که شاید گران به نظر برسد اما کسانی که اهمیت ویژه‌ای به ضربان قلب می‌دهند، از خریداری آن پشیمان نخواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*