غرفه همراه اول

وزیر ارتباطات از غرفه همراه اول در رویداد تخصصی اینترنت اشیا بازدید کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در رویداد تخصصی اینترنت اشیا از دستاوردها و اقدامات غرفه همراه اول در حوزه راهکارهای هوشمند دیجیتال بازدید کرد.

صبح روز سه شنبه 28 بهمن 99 همزمان با دومین روز برگزاری نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیا در هفته اول دیجیتال، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در این نمایشگاه علاوه بر بازدید از غرفه‌های گروه اپراتور همراه اول با آخرین فعالیت‌ها و دستاوردهای تکنولوژیک این اپراتور آشنا شد. گفتنی است همراه اول به عنوان حامی و با شعار «همراه فناوری، حامی نوآوری» در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

جزئیات بازدید وزیر ارتباطات از غرفه همراه اول

نماینده مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در جریان این بازدید علاوه بر تشریح رسالت این مرکز مبنی بر تمرکز بر تحقیق، توسعه، نوآوری و بومی‌سازی فناوری‌های نوین در دو حوزه نسل پنجم و راهکارهای هوشمند دیجیتال، آخرین وضعیت فعالیت‌های جاری و طرح‌ریزی شده را تشریح کرد. در ادامه در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پلتفرم همات به عنوان مرجع ارائه API در ایران ارائه شد که وزیر ارتباطات از آن استقبال کردند. این پلتفرم توانمندساز کسب‌وکارها، توسعه‌دهندگان و سایر بازیگران عرصه دیجیتال خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*