افزایش لایک اینستاگرام

افزایش لایک اینستاگرام با ۱۲ راهکار صورت رایگان و کاملاً عملی

اینستاگرام امروزه به منبع درآمد بسیاری از افراد تبدیل شده است. شما با خواندن این مقاله با ۱۲ روش برای افزایش لایک اینستاگرام آشنا خواهید شد.

امروزه اپلیکیشن اینستاگرام به منبع در آمد برخی از افراد تبدیل شده است. برای کسب در آمد در اینستاگرام باید سعی کنید تا تعداد لایک‌ها و فالوورهایتان را افزایش دهید. افزایش تعداد لایک و فالوور شما را به معروف شدن نزدیک می‌کند و زمانی که شما معروف شوید از جاهای مختلف تبلیغ دریافت می‌کنید و این کار به منبع درآمد شما تبدیل می‌شود. ما در این مقاله ۱۲ راهکار که موجب  افزایش لایک و فالوور می‌شود را به شما معرفی خواهیم کرد.

۱- استفاده از هشتگ‌های پرطرفدار

افزایش لایک اینستاگرام

یکی از اصلی‌ترین عوامل افزایش لایک اینستاگرام استفاده از هشتگ است.

برای کسب محبوبیت باید از هشتگ‌های پرطرفدار و مناسب با پست خود استفاده کنید و تلاس کنید تا تعداد هشتگ‌هایی که استفاده می‌کنید کم نباشد. استفاده از این هشتگ‌ها باعث می‌شود تا پست شما در قسمت اکسپلور (Explore) قرار بگیرد و کاربران با سرچ کردن هشتگی که شما در زیر پست خود قرار دادید آن را می‌بینند و لایک می‌کنند. توجه داشته باشید که شما باید از هشتگ‌های پربازدید استفاده کنید.

۲- استفاده از فیلتر‌های جذاب در عکس

افزایش لایک اینستاگرام

استفاده از فیلتر‌های جذاب در عکس تعداد لایک پست شما را افزایش می‌دهد و شما به همین واسطه یک قدم به مشهور شدن نزدیک‌تر می‌شوید. سعی کنید برای عکس خود از بهترین و زیباترین فیلترها استفاده کنید. شما با استفاده از اپلیکیشن‌های ادیت عکس می‌توانید عکس خود را به خوبی ویرایش کنید. وقتی عکس شما جذاب‌تر شود تعداد لایک و فالوور شما هم افزایش پیدا می‌کند.

۳- عکس‌های به روز خود را در اینستاگرام پست کنید

افزایش لایک اینستاگرام

یکی از تاثیرگذارترین راه‌ها برای افزایش لایک اینستاگرام پست کردن عکس‌های به روز است. برای مثال زمانی که به کریسمس نزدیک می‌شویم سعی کنید پست‌های مربوط به این عید را در اینستاگرام خود پست کنید زیرا این کار باعث می‌شود تا پست شما بیش‌تر دیده شود و همچنین لایک بیش‌تری بخورد. البته اگر می‌خواهید پست شما بیش‌تر دیده شود حتما از هشتگ‌های مرتبط به عکس استفاده کنید.

۴- پست‌های مرتبط با سوژه‌های پرطرفدار ارسال کنید

افزایش لایک اینستاگرام

شما باید بگردید و سوژه‌های پرطرفدار را در اینستاگرام پیدا کنید و پست‌های مرتبط با آن سوژه‌ها را در پیج خود قرار دهید. این کار باعث می‌شود تا شما محبوب‌تر شوید و تعداد لایک پست شما افزایش پیدا کند. برای مثال یک زمانی داب‌اسمش در اینستاگرام بیش‌تر مورد توجه بود و انجام این کار محبوبیت شخص را دو چندان می‌کرد.

۵- فعالیت خود را بیش‌تر کنید

افزایش لایک اینستاگرام

یکی از روش‌های مناسب برای افزایش لایک اینستاگرام فعالیت زیاد است. هرچقدر فعالیت شما در اینستاگرام بیش‌تر باشد بیش‌تر دیده خواهید شد. اگر قصد دارید تا محبوبیت خود را افزایش دهید سعی کنید تا پست‌های افراد غریبه را لایک کنید. زیرا در دنیای اینستاگرام اگر پست شخصی را لایک کنید آن‌هم پست شما را لایک می‌کند و این کار به نوعی مبادله محسوب می‌شود. از دیگر روش‌های افزایش لایک اینستاگرام فالو کردن افراد مختلف است.

اگر شما زیر پست افراد مختلف کامنت بگذارید بیش‌تر دیده می‌شوید و این کار باعث می‌شود تا افراد کامنت شما را ببینند و پیج شما را فالو کنند و پست‌های شما را لایک کنند.

۶-اکانت شبکه‌های اجتماعی دیگر را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید

افزایش لایک اینستاگرام

یکی از روش‌های دیگر که منجر به افزایش لایک اینستاگرام می‌شود به اشتراک گذاشتن اکانت شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند فیس‌بوک و توییتر در اینستاگرام است. با این کار آشنا‌های قدیمی پیج شما را پیدا و فالو می‌کنند و تعداد لایک پست‌های شما افزایش پیدا می‌کند.

۷- برنامه‌های افزایش لایک و فالوور را دانلود کنید

افزایش لایک اینستاگرام

اگرچه تمامی این برنامه‌‌ها معتبر نیستند؛ اما بعضی از آن‌ها موجب افزایش لایک و فالوور می‌شوند. تلاش کنید تا یکی از بهترین برنامه‌های افزایش لایک را دانلود کنید. این برنامه‌ها افراد را ملزم به لایک کردن پست یکدیگر می‌کند. با این کار رفته رفته تعداد لایک شما افزایش پیدا می‌کند. البته بعضی از این برنامه‌ها پولی هستند و ما دانلود این برنامه‌ها را به شما توصیه نمی‌کنیم.

۸- از عکس‌های هنری و با کیفیت استفاده کنید

افزایش لایک اینستاگرام

استفاده از عکس‌های با کیفیت و هنری باعث افزایش لایک اینستاگرام می‌شود. تلاش کنید تا عکس‌هایی که پست می‌کنید با یک دوربین با کیفیت گرفته شده باشند زیرا این کار باعث می‌شود تا افراد جذب عکس شما شوند و شما یک قدم به محبوبیت نزدیک‌تر خواهید شد. به فرض مثال؛ برای عکس خود از افکت‌هایی مانند نوردهی طولانی مدت و یا لانگ اکسپوژر استفاده کنید.

۹- مکان‌های مربوط به پست را تگ کنید

افزایش لایک اینستاگرام

اگر به دنبال این هستید که تعداد لایک و فالوور پیج شما افزایش پیدا کند مکان‌های مرتبط با پست خود را زیر عکس تگ کنید. سعی کنید تا مکان‌های پربازدید را زیر پست خود تگ کنید تا به این وسیله پست شما بیش‌تر دیده شود. برای مثال اگر به یک رستوران معروف رفته‌اید و قصد به اشتراک گذاشتن عکس از آن مکان را دارید حتما زیر پست خود نام آن رستوران را تگ کنید.

۱۰- پست‌های خود را پروموت کنید

افزایش لایک اینستاگرام

یکی از روش‌های دیگر برای افزایش لایک اینستاگرام پروموت کردن پست‌ها است. البته برای پروموت کردن پست باید شرایط پیج شما خاص باشد. مثلا باید اکانت بیزینس داشته باشید.

۱۱- تگ شدن توسط افراد محبوب

افزایش لایک اینستاگرام

اگر به دنبال افزایش لایک هستید از افرادی که از شما محبوب‌تر هستند بخواهید تا شما را تگ کنند. این کار باعث می‌شود تا تعداد لایک و فالوور شما افزایش پیدا کند. امروزه این کار به یک منبع درآمد تبدیل شده و افراد برای انجام این کار پول می‌گیرند.

۱۲- عکس‌های خود را در یک زمان مناسب با برنامه ریزی قبلی به اشتراک بگذارید

افزایش لایک اینستاگرام

سعی کنید تا عکس‌های خود را در ساعاتی که تعداد افراد بیش‌تری آنلاین هستند در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. این کار باعث می‌شود تا تعداد بازدید از عکس شما بیش‌تر شود و همچنین لایک بیش‌تری دریافت خواهید کرد.

معمولا تعدادی زیادی از افراد استوری شما را می‌بینند به همین دلیل برای محبوب‌تر شدن باید استوری جالب و جذاب بگذارید. همیشه جدید ترین آپدیت اینستاگرام را دانلود کنید و در پست‌ها و استوری‌های خود از قابلیت‌های اضافه شده به اینستاگرام استفاده کنید. این امر باعث می‌شود تا تعداد لایک و فالوور شما افزایش پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*