کیا K8

کیا K8 معرفی شد؛ با سدان کاملا جدید Kia و جایگزین کادنزا آشنا شوید

کیا K8 معرفی شد. این سدان کاملا جدید کیا به عنوان جایگزین سدان کادنزا و نخستین محصول Kia با لوگو جدید این خودروساز کره‌ای محسوب می‌شود. در ادامه با مشخصات این سدان کره‌ای آشنا می‌شویم.

نخستین تصاویر رسمی از سدان کاملا جدید شرکت کره‌ای کیا منتشر شد. کیا K8 به عنوان نخستین محصول کیا با لوگو جدید این شرکت شناخته می‌شود که قرار است جایگزینی برای سدان کادنزا باشد. طبق اعلام کیا، سدان K8 از اواخر سال 2021 روانه بازار کره جنوبی خواهد شد. البته کیا اعلام نکرده که این خودرو به جز بازار کره جنوبی در چه بازارهای دیگری به فروش خواهد رسید.

مشخصات کیا K8

کیا K8

در نمای جلو کیا K8 شاهد یک جلوپنجره پوزه ببری بسیار بزرگ هستیم که ترکیب آن با سپر جلو نمای بسیار جذاب و متمایزی را نسبت به سایر محصولات کیا ایجاد کرده است. در نمای جانبی شاهد یک خط پویا هستیم که طراحان برای ایجاد آن از قایق‌های تفریحی در آب‌های آرام الگو گرفته‌اند. چراغ‌های عقب LED این سدان نیز تا روی گلگیرها امتداد دارد و نمای بخش عقب را جذاب کرده است.

کیا K8

کریم حبیب (Karim Habib)، رئیس مرکز طراحی جهانی کیا در خصوص طراحی کیا کی 8 عنوان کرد با توجه به اینکه این شرکت اخیرا یک ری‌برند را تجربه کرده است، ما با طراحی سدان کاملا جدید K8 به دنبال ارائه ارزش‌های جدید برند خود هستیم. این سدان بسیار مدرن از نوآوری و ظرافت خاصی در طراحی بهره می‌برد و یک ادای احترام به سدان کادنزا محسوب می‌شود.

کیا K8

شرکت کیا هنوز از داخل سدان کاملا جدید خود تصاویری را منتشر نکرده و مشخصات فنی آن نیز مشخص نیست، اما کیا در ساخت این خودرو روی کیفیت مدرن، پریمیوم و پرفورمنس تمرکز داشته است. طی ماه‌های آتی شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از این سدان کره‌ای خواهیم بود.