لوگو جدید کیا

معرفی شعار و لوگو جدید کیا ؛ KIA به دنبال تمرکز روی خودروهای الکتریکی

شعار و لوگو جدید کیا معرفی شدند. این خودروساز کره‌ای با تغییر لوگو و شعار خود به دنبال تحول و تمرکز روی خودروهای الکتریکی است.

شرکت کره‌ای کیا برای نخستین بار با معرفی کانسپت Imagine در نمایشگاه خودرو ژنو 2019 به صورت غیر رسمی از تغییر لوگو خود خبر داد؛ چراکه این خودرو مفهومی در کنار طراحی ویژه خود به جای لوگو رسمی کیا از یک لوگو جدید و خاص بهره می‌برد. این خودروساز کره‌ای در نهایت در اکتبر سال 2020 میلادی به صورت رسمی اعلام کرد لوگو این شرکت از ژانویه 2021 تغییر پیدا خواهد کرد.

جزئیاتی از شعار و لوگو جدید کیا

لوگو جدید کیا

علاوه بر معرفی لوگو جدید، این شرکت شعار و استراتژی خود را نیز تغییر داد. در واقع شرکت کیا با پروژه‌ای به نام Plan S به دنبال تغییر استراتژی خود است که علاوه بر لوگو، شعار آن نیز دستخوش تغییراتی خواهد شد. شعار قبلی این شرکت «The Power to Surprise» به معنای قدرتی برای غافلگیر کردن بود، اما به تازگی شعار این شرکت به «Movement that Inspires» به معنای حرکتی که الهام‌برانگیز است تغییر پیدا کرده است.

لوگو جدید کیا

کانسپت Imagine

شرکت کیا با پروژه Plan S خود به دنبال تولید خودروهای الکتریکی خواهد بود و بیش از پیش روی این حوزه تمرکز خواهد کرد، اما پیش‌بینی می‌شود این خودروساز کره‌ای خودرو کادنزا یا K7 را به عنوان نخستین محصول تولیدی خود با لوگو جدید روانه بازار کند. این خودروساز نسل جدید کادنزا را دگرگون کرده و از این پس با نام K8 روانه بازار خواهد کرد. خبرهای منتشر شده حاکی از آن است که این سدان لوکس و بزرگ کیا طی چند هفته آینده معرفی شود.

لوگو جدید کیا

کانسپت Imagine

هو سونگ سانگ (Ho Sung Song)، مدیرعامل جهانی کیا در خصوص شعار و و لوگو جدید کیا عنوان کرد ما به واسطه Plan S قصد داریم این برند را به برندی پویا‌تر، خوش‌استایل‌تر و نوآورتر تبدیل کنیم که این تحول با محصول K8 (نسل جدید کادنزا) آغاز خواهد شد.