حالت مخصوص کودکان در مرورگر اج

حالت مخصوص کودکان به مرورگر اج اضافه شد

مایکروسافت قصد دارد تا حالت مخصوص کودکان را به مرورگر اج اضافه بکند. ما در این مقابله در ارتباط با ویژگی‌های این حالت توضیحاتی را خواهیم داد.

مایکروسافت در حال آزمایش امکان افزودن حالت مخصوص کودکان به مرورگر اینترنتی اج است، هدف از به کاربردن این حالت ساده‌تر کردن حفظ امنیت و حریم شخصی کودکان در فضای مجازی است.

استفاده از این حالت مرورگر اج به والدین اجازه می‌دهد تا سایت‌های نامناسب را مسدود کنند و در رابطه با مناسب و نامناسب بودن سایت‌ها برای فرزندشان تصمیم گیری بکنند.

اصلی‌ترین ویژگی حالت مخصوص کودکان

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این حالت فعال شدن قابلیت جستجوی ایمن جستجوگر بینگ است که محتوای نامناسب را از دسترس کودکان خارج می‌کند.

این خدمات برای افراد ۵ تا ۱۳ ساله ارائه شده است و مایکروسافت برای مطمئن شدن از قابلیت‌های این حالت در حال تست آن برروی مرورگر اج است. اگر مرورگر اج به طور پیش فرض سایتی را برای کودکان نامناسب تشخیص داده و آن را مسدود کرده باشد، اما والدین خواستار دسترسی به آن باشند توانایی آن را دارند که سایت مربوطه را از حالت مسدود خارج کنند.

مایکروسافت برای این که کودکان را جذب مرورگر اج بکند چند مضمون کودکانه برای این مرورگر در نظر گرفته است که در صورت تمایل والدین می‌توانند آن‌ها را فعال کنند. هنوز زمان راه‌اندازی این خدمات به طور دقیق مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*