میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۲

میتسوبیشی اوتلندر 2022 رونمایی شد+مشخصات فنی، امکانات رفاهی و عکس

نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر 2022 – Mitsubishi Outlander 2022 رونمایی شد. در اینجا با مشخصات فنی و امکانات رفاهی اوتلندر 2022 آشنا خواهید شد.

کمپانی میتسوبیشی پس از مدت‌ها به انتظارات پایان داد و نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر 2022 را معرفی کرد. میتسوبیشی اوت لندر نخستین خودرو‌یی است که تحت حمایت مستقیم رنو، نیسان و میتسوبیشی قرار دارد. پلتفرم این ماشین الهام گرفته از خودرو نیسان روگ است؛ اما گفته‌ها حاکی از آن است که خودرو مذکور برداشت خاص خود را ارائه خواهد داد. این کراس اوور میان‌ساز نسبتا فروش زیادی داشته است و علاوه بر شرکت میتسوبیشی برای کمپانی نیسان حائز اهمیت است زیرا ۳۴ درصد از سهام میتسوبیشی به شرکت نیسان تعلق دارد.

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۲

پلتفرم‌های قدیمی و سبد محصولات محدود شرکت میتسوبیشی در بازار حیاتی ایالات متحده آمریکا باعث شده تا فروش این شرکت در سال ۲۰۲۰ با کاهشی ۲۷ درصدی مواجه شود. اما میتسوبیشی اوت لندر یک خودرو مدرن محسوب می‌شود که نسبت به محصولات قبلی میتسوبیشی کاملا متفاوت است. میتسوبیشی اوتلندر با یک طراحی جدید تولید شده است و پرچمدار کمپانی میتسوبیشی محسوب می‌شود و از تمام کراس اوور‌های این کمپانی قوی‌تر است.

مشخصات فنی میتسوبیشی اوتلندر 2022

فاصله محوری میتسوبیشی اوتلندر 2022 از ۲۶۶۹ میلی‌متر به ۲۷۰۵ میلی‌متر افزایش یافته که این امر باعث شده تا فضای پای سرنشینان ۲۵۴ میلی‌متر و صندلی‌های ردیف دوم ۲۷۹ میلی‌متر بیش‌تر بشود. علاوه بر این طول خودرو نیز ۱۵ میلی‌متر افزایش یافته و به ۴۷۱۰ میلی‌متر رسیده است و همچنین عرض این خودرو هم ۵۰۸ میلی‌متر افزایش یافته و به ۱۸۶۱ رسیده است. این افزایش ابعاد باعث شده تا طول فضای بار در زمان جمع بودن صندلی‌های ردیف دوم و سوم از ۱۶۸۷ به ۲۰۴۰ میلی‌متر برسد.

میتسوبیشی اوتلندر 2022 چهره جدیدی را از سپر پویای میتسوبیشی ارائه می‌کند که در طراحی آن از دو اتومبیل پاجرو و لنسر اوولشن X الهام گرفته شده است. چراغ‌های اصلی این خودرو در جلوی اتومبیل و در میانه سپر قرار گرفته‌اند و در بالای آن‌ها نیز دی‌لایت‌ها و راهنماها قرار دارند. در پروفیل‌ جانبی این خودرو تفاوت‌های زیادی مانند خطوط متفاوت روی درها به چشم می‌خورد؛ اما در عین حال شباهت زیادی هم به نیسان روگ دارد. در عقب این خودرو از چراغ‌های افقی باریک استفاده شده که نمای خاصی را به اوت‌لندر داده‌اند.

در طراحی کابین اوت‌لندر از متریال با کیفیت استفاده شده است و همچنین قطعات داخلی نیز از هماهنگی مناسبی برخوردار هستند. این طراحی منحصر به فرد باعث شده تا میتسوبیشی اوتلندر از رقبای خود سبقت بگیرد. اوتلندر تنها خودرویی است که در کلاس خود با سه ردیف صندلی تولید می‌شود. کمپانی میتسوبیشی عنوان کرده که کابین اوت‌لندر بسیار راحت و آرام است و به سرنشینان آرامش خاطر زیادی را می‌دهد.

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۲

در داخل این خودرو مانند اکثر اتومبیل‌های به‌روز دو صفحه نمایش قرار دارد که شامل یک نمونه ۱۲.۳ اینچی برای صفحه آمپر و یک ۹ اینچی برای سیستم اطلاعاتی – سرگرمی با اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم می‌شود.

اوت‌لندر ۲۰۲۲ همراه با ۱۱ ایربگ، چندین پرت شارژ USB A و USB C و تودوزی پارچه‌ای به تولید می‌رسد؛ اما در تیپ‌های بالاتر از صندلی‌های چرمی، تزئینات آلومینیومی، کروز کنترل تطبیقی، دستیار حفظ حرکت میان خطوط، نمایشگر سربالای تمام رنگی و سیستم صوتی ‌Bose با ۱۰ بلندگو استفاده شده است.

پیشرانه میتسوبیشی اوتلندر 2022 نسل جدید ۲.۵ لیتری بنزینی است که جدیدا توسط اتحاد توسعه یافته است. این یعنی پیشرانه استفاده شده در اوتلندر ۲۰۲۲ همان پیشرانه‌ای است که در بسیاری از محصولات نیسان استفاده شده است. این موتور ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۵ نیوتون متر گشتاور دارد که مطابقت دادن آن با خواسته‌های اسپرت و هیجان‌انگیز میتسوبیشی امری دشوار است. علاوه بر این پیشرانه میتسوبیشی اوت لندر به یک گیربکس هشت سرعته CVT متصل شده که با اتومبیل‌های قبلی این کمپانی بسیار متفاوت است.

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۲

این کراس اوور جدید به سامانه چهار چرخ محرکی به‌نام Super Control 4WD مجهز شده که در اتومبیل‌های رالی WRC میتسوبیشی شاهد آن هستیم. این سیستم دارای یک انتخاب‌گر جدید حالات رانندگی است که دارای شش حالت مختلف معمولی، آسفالت، شن و ماسه، برف و گل‌ولای است. نکته جالب این است که انتخاب‌گر جدید در نسخه‌های محرکه جلو اوت‌لندر نیز ارائه می‌شود؛ اما حالت گل‌‌ولای از آن حذف شده است.

قیمت و تاریخ عرضه اوتلندر ۲۰۲۲

قیمت پایه میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۲ از ۲۵ هزار و ۷۹۵ دلار آغاز می‌شود؛ اما قیمت تیپ‌های بالاتر و پر آپشن‌تر هنوز مشخص نشده است. اوت‌لندر نسبت به رقبای خود مانند نیسان مورانو و هوندا پاسپورت قیمت ارزان‌تری دارد؛ اما با برخی از رقبای خود مانند نیسان روگ با قیمت ۲۵ هزار و ۶۵۰ دلار و تویوتا رافور با قیمت ۲۶ هزار و ۱۵۰ دلار در یک سطح قرار دارد. فروش اوتلندر ۲۰۲۲ در ماه آوریل در ایالات متحده آمریکا شروع می‌شود و بعد از آن در اواخر امسال وارد بازارهای دیگر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*