تریلر فیلم Mortal Kombat 2021

تماشا کنید: تریلر فیلم Mortal Kombat 2021 و رونمایی از 12 مبارز اصلی+زیرنویس فارسی

در ادامه شما را به دیدن تریلر فیلم Mortal Kombat 2021 با زیر نویس فارسی دعوت می‌کنیم. در این تریلر از 12 مبارز اصلی مورتال کامبت 2021 رونمایی شده است.

پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره فیلم جدید با اقتباس از سری بازی مورتال کامبت مدتی پیش معرفی شد و پس از رونمایی از برخی تصاویر، حال می‌توانیم نگاهی به تریلر آن داشته باشیم که ظاهرا شامل خونریزی زیادی هم خواهد بود!

این فیلم توسط سیمون مک‌کوید (Simon McQuoid) کارگردانی شده و در تریلر زیر می‌توانید اولین نگاه به شخصیت‌های معروف سری بازی مورتال کامبت در این فیلم را طی یک تریلر شاهد باشید.

تریلر فیلم Mortal Kombat 2021 با زیرنویس فارسی

جذابیت تریلر فوق درواقع در نمایش شخصیت‌های معروف و همیشگی موتال کامبت است، اما چنان که دیده می‌شود، یک کاراکتر جدید به نام کول یانگ (Cole Young) نیز حال به جمع اضافه شده که ظاهرا شخصیت اصلی داستان به بازیگری لویس تَن (Lewis Tan) خواهد بود.

تریلر فیلم Mortal Kombat 2021

حال روایت داستان بدین شکل خواهد بود که کول یک نشانه مرموز (که البته برای طرفداران اصلا مرموز نیست) از یک اژدها روی بدن خود دارد؛ نشانی که روی بدن جکس (Jax)، شخصیت محبوب دنیای مورتال کامبت هم آن را دارد و حال با پیدا کردن کول قصد کمک به او را داشته و به او هشدار می‌دهد که ساب‌زیرو (Sub-Zero) او را دنبال می‌کند.

با این وجود جکس که دستان خود را توسط ساب‌زیرو از دست داده حال به او پیشنهاد می‌کند تا همراه او نزد خدای رعد، رِیدن (Raiden) بروند؛ چراکه این نشان، مخصوص افراد انتخاب شده برای مسابقات مورتال کامبت خواهد بود.

تریلر فیلم Mortal Kombat 2021

با رفتن به معبد خدای رعد، آن‌ها با سایر قهرمانان داستان یعنی لوکنگ (Liu Kang)، کونگ لائو (Kung Lao)، سونیا بلید (Sonya Blade) و در نهایت کِینو آشنا می‌شوند که البته دشمن همیشگی سونیا بوده و باقی خواهد ماند.

به هر حال در تریلر فیلم Mortal Kombat 2021 همانطور که طرفداران نیز انتظارش را داشتند، شاهد خونریزی، کشتار و حمله‌های خونینی هستیم که شاید یک طرفدار واقعی سری مورتال کامبت از دیدن آن خوشحال شده باشد!

شخصیت‌های دیده شده در تریلر

تریلر فیلم Mortal Kombat 2021

در تریلر نمایش داده شده، درواقع شاهد حضور ۱۲ کاراکتر اصلی از دنیای مورتال کامبت بودیم؛ البته ممکن است با خود بگویید ۱۲ شخصیت اصلی برای یک فیلم ممکن است کمی زیاد باشد، اما هنگامی که از Mortal Kombat حرف می‌زنیم، هرچه افراد بیشتر باشند خون بیشتریرهم ریخته خواهد شد!

در این کلیپ ۲ دقیقه‌ای ما شاهد حضور شخصیت‌هایی مانند ساب‌زیرو، اسکورپین، لوکنگ، کونگ لائو، رِیدن، جکس (قبل از دست فلزی و بعد از دست فلزی!)، شنگ سونگ، گورو، ملینا، سونیا بلید و در نهایت، کاراکتر جدید کول یانگ بودیم که اسمش شباهت بسیاری را به کوای لیانگ برادر کوچک‌تر ساب‌زیرو دارد.

تریلر فیلم Mortal Kombat 2021

به هر حال برخلاف آنچه که در بازی مشاهده کرده بودیم، کاراکتر ساب‌زیرو در این داستان ظاهرا قرار نیست از شخصیت‌های مثبت باشد؛ چراکه در اوایل تریلر کنده شدن دستان جکس توسط او را می‌بینیم. همچنین اگر به زیرنویس دقت کرده باشید، ظاهرا اینبار خود ساب‌زیرو مردم قبیله شیرای رایو (خانواده اسکورپین) را نابود کرده و هانزو هاساشی قصد دارد تا انتقام خود را از او بگیرد.

به علاوه در دیگر صحنه‌های این تریلر، قابلیت‌های چندی از همین کاراکترها مانند اژدها آتشین لوکنگ، کلاه معروف کونگ لائو، چشم لیزری کینو و همچنین دستان فلزی و پرتوان جکس را می‌بینیم.

فیلم Mortal Kombat 2021 در تاریخ  (16 آوریل) در سینماها اکران شده و در سرویس استریم HBO Max برای خریداران اشتراک آن به مدت ۳۱ روز در دسترس خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. از بچگی این بازی رو دوست داشتم و الانم یکی از تاپ ترین بازیهای موبایلمه که هرشب بازیش میکنم بی صبرانه منتظر تماشای فیلمشم

  2. دمتون گرم برا زیرنویس❤
    فیلم خیلی عالی میشه با این صحنه های گرافیکی ولی حیف داستانش بازم تکراریه،یبارم که شده داستان قسمت دوم بسازید یا حداقل قسمت بعدی بعد از این بسازید