استخراج هر بیت کوین

مدیرعامل توانیر: استخراج هر بیت کوین برابر با مصرف برق 47 سال یک خانه است

مدیرعامل شرکت توانیر اعلام کرد استخراج هر بیت کوین یا هر واحد ارزرمز دیگر برابر با مصرف 47 سال یک واحد مسکونی است.

محمدحسن متولی‌زاده، مدیرعامل شرکت توانیر عنوان کرد از ابتدای شروع طرح مقابله با مراکز استخراج رمز ارز غیر مجاز تا به امروز حدود 70 هزار دستگاه شناسایی و جمع‌آوری شدند. وی افزود میزان برق مصرفی دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمز ارز جمع‌آوری شده حدود 300 مگاوات برآورد می‌شود که این میزان را می‌توان با نیاز برق یک شهر بزرگ برابر دانست.

مصرف برق وحشتناک برای استخراج هر بیت کوین

مدیرعامل شرکت توانیر در ادامه با اشاره به این که استخراج هر بیت کوین یا هر واحد از سایر ارزمرزها برابر با مصرف برق 47 سال یک خانه است گفت استخراج کنندگان رمزارز برای استفاده از برق مجاز اقدام کنند. وی با بیان اینکه شرکت توانیر برای ارائه مجوز و تسهیلات به متقاضیان استخراج رمز ارز آمادگی دارد تاکید کرد تا به امروز تعدادی از این مراکز قرارداد امضا کرده و مجوز فعالیت دریافت کردند. هرچند برخی به قیمت متضرر شدن مردم همچنان به شکل غیر مجاز ارز استخراج می‌کنند.

متولی‌زاده در ادامه با بیان اینکه ما به 3 روش میزان مصرف برق، بازرسی‌ها و اطلاع رسانی مردم مراکز غیر مجاز را شناسایی می‌کنیم گفت:

با توجه به تعیین جریمه‌های سنگین و جمع آوری دستگاه‌های مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در صورت شناسایی، بهتر است فعالان این صنعت که هنوز مجوز فعالیت ندارند، برای جلوگیری از این زیان نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند. بر اساس سیاست‌های دولت، انرژی با یارانه به مشترکان ارائه می‌شود. در واقع این بخش صنعتی به دلیل دستیابی به منابع ارزی و داشتن سودهای کلان، طبق تصمیمات دولت یارانه‌ای برای انرژی دریافت نخواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*