همراه اول

همراه اول در رویداد بومی‌سازی زیرساخت اطلاعات شبکه ملی اطلاعات حضور یافت

همراه اول با هدف ادامه مسیر و توانمندتر شدن در عرصه تولیدات بومی در رویداد بومی‌سازی زیرساخت اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات حضور یافت.

رویداد بومی‌سازی زیرساخت اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات از امروز یکشنبه 3 اسفند 99 فعالیت خود را در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز کرد و تا فردا دوشنبه 4 اسفند در بازه زمانی 8:30 تا 16 ادامه خواهد داشت. اپراتور همراه اول نیز با هدف ادامه مسیر و توانمندتر شدن در عرصه تولیدات بومی در این رویداد شرکت کرد.

حضور همراه اول در رویداد بومی‌سازی زیرساخت اطلاعات شبکه ملی اطلاعات

همراه اول

همراه اول با حضور در این رویداد جدیدترین دستاوردهای زیرساختی خود در این عرصه را معرفی کرد. همراه اول در این رویداد که با هماهنگی‌های بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مرکز ملی فضای مجازی در حال برگزاری است، در بخش میزهای گفتگوی تقاضامحور میان مشتریان و عرضه‌کنندگان نیز حضور پیدا کرده است. همچنین همایش و نشست‌های تخصصی با محوریت زیرساخت اطلاعاتی نیز در حاشیه رویداد معرفی دستاوردهای بومی‌سازی زیرساخت‌های اطلاعات شبکه ملی اطلاعات در حال برگزاری است.

شرکت‌های حاضر در این رویداد با توانمندی بومی‌سازی نمونه‌هایی از سامانه‌ها و تجهیزات مدیریت امنیت SOC، مدیریت عملیات NOC، پردازش عمومی، تجهیزات ذخیره‌‌سازی اطلاعات، سرورهای مجازی در قالب اشتراک منابع، شبکه‌های توزیع محتوا، تأسیسات ویژه مراکز داده، تجهیزات و تابلوهای قدرت و ابری‌سازی زیرساخت در این رویداد حضور پیدا کرده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*