برف در تگزاس

برفی که می‌سوزد؛ بارش اخیر برف در تگزاس طبیعی نیست+ویدیو

بارش اخیر برف در تگزاس به شکل بی‌سابقه مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده است، اما اخیرا ویدیوهایی از سوختن برف در این ایالت منتشر شده که از غیر طبیعی بودن این بارش حکایت دارد.

از اواخر هفته گذشته در برخی از ایالت‌های جنوبی و مرکزی آمریکا یک موج سرما و یخبندان باعث بارش شدید برف شد که برای شهروندان این ایالت‌ها مشکلات زیادی از جمله قطعی برق و آب آشامیدنی را به همراه داشت. همچنین جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در ایالت تگزاس وضعیت فوق‌العاده اعلام کرد، اما به تازگی ویدیوهایی از ساکنان این ایالت منتشر شده که آنها با سوزاندن گلوله‌های برفی نشان می‌دهند این بارش برف غیرطبیعی است.

غیرطبیعی بودن بارش اخیر برف در تگزاس

در زیر یکی از ویدیوهای منتشر شده توسط مردم تگزاس را مشاهده می‌کنید که گلوله‌های برفی در مقابل آتش ذوب نشده و همانند یک پلاستیک می‌سوزد. شخص حاضر در این ویدیو تاکید دارد هنگام سوزاندن این گلوله‌های برفی بوی شیمیایی مانند سوزاندن پلاستیک منتشر می‌شود که بسیار عجیب است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. حتا منبع خبرتون هم معتبر نیست. بارش همچین چیزی چطور ممکنه آخه. یه ذره پیش خودتون فکر کنید. هرکسی یه کلیپ ساخت که دلیل نمیشه واقعیت داشته باشه.

    • یکی دو نفر نیستن، نزدیک 20-30 تا فیلم بیرون اومده (چیزی که من دیدم) که برف ها آب نمیشن، حتی با شعله ی فندک هم چیزیشون نمیشه
      یه چیزیش عادی نیست، فقط هم توی تگزاس نبوده، مردمِ لوییزیانا و فلوریدا هم این براشون پیش اومد