قیمت اینترنت

عضو کمیسیون تلفیق از عدم افزایش قیمت اینترنت در سال 1400 خبر داد

وزیر ارتباطات صبح امروز از احتمال افزایش چشمگیر قیمت اینترنت در صورت تصویب مصوبه جدید مجلس خبر داد، اما عضو کمیسیون تلفیق مجلس در واکنش به آذری جهرمی تاکید کرد در سال آینده اینترنت گران نخواهد شد.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز در صفحه شخصی توییتری خود اعلام کرد اگر مجلس مصوبه افزایش 3 هزار میلیارد تومانی مالیات اپراتورها را به تصویب برساند، بسته‌های اینترنتی اپراتورها با افزایش قیمت چشمگیری مواجه خواهند شد. وزیر ارتباطات در صفحه شخصی توییتری خود نوشت:

امیدوارم امروز نمایندگان مجلس با مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی بر افزایش ۳ هزار میلیارد تومانی مالیات اپراتورها و اختصاص آن به برخی دستگاه‌ها از جمله صداوسیما برای امورات نظارتی، مخالفت کنند. تصویب این بند در تبصره ۶ بودجه موجب افزایش چشمگیر قیمت بسته‌های اپراتورها خواهد شد.

واکنش معاونان وزیر ارتباطات به مصوبه جدید مجلس

امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات در صفحه شخصی توییتری خود در مورد مصوبه جدید مجلس نوشت:

اینترنت را گران کنید، پولی را که از مردم می‌گیرید، بدهید صداوسیما تا بر آن نظارت کند.

حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات در صفحه شخصی توییتری خود در این خصوص نوشت:

با مصوبه امروز مجلس، قیمت اینترنت گران خواهد شد و توسعه اینترنت در مناطق محروم نیز متوقف می‌شود. درآمد اپراتورها مستقیما به تعرفه وابسته است و افزایش درآمد خزانه و پرداخت به صداوسیما حتما با رشد تعرفه اینترنت مواجه خواهد شد.

مجتبی رضاخواه: قیمت اینترنت در سال آینده افزایش پیدا نمی‌کند

مجتبی رضاخواه، عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مجلس در خصوص افزایش 10 درصدی درآمد دولت از اپراتورها عنوان کرد ما در مصوبه جدید مجلس مصوب کردیم که درآمد دولت از اپراتورها ارتباطی 10 درصد افزایش یابد و قصد داریم که این افزایش درآمد در بخش ایجاد زیرساخت، توسعه زیرساخت و توسعه شبکه‌های مرتبط با تلفن همراه صرف شود.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مجلس در واکنش به توییت وزیر ارتباطات در خصوص افزایش چشمگیر تعرفه اینترنت عنوان کرد:

در این رابطه توییتی از سوی وزیر ارتباطات منتشر شده است که به نظر می‌رسد مطلب، درست به ایشان منعکس نشده است. من تاکید می‌کنم که به طور حتم در سال ۱۴۰۰ نرخ اینترنت افزایش پیدا نخواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*