هواوی واچ جی تی 2 پرو

یک اپلیکیشن جدید اجازه پاسخ پیام با هواوی واچ جی تی 2 پرو را می‌دهد

پاسخ پیام با هواوی واچ جی تی 2 پرو به صورت پیش‌فرض امکان‌پذیر نیست، اما با نصب یک برنامه جدید می‌توانید این قابلیت را بدست آورید!

درحالی که امروزه ساعت‌های هوشمند دو شرکت اپل و سامسونگ برای پاسخ دادن به پیام‌های قابلیت‌های ویژه‌ای از جمله پاسخ سریع و یا حتی تایپ کردن را توسط خود نمایشگر کوچک ساعت به کاربران پیشنهاد می‌کنند، اما ساعت هوشمند هواوی چنین قابلیتی را ندارد.

پاسخ به پیام ها با هواوی واچ جی تی 2 پرو

هواوی واچ جی تی 2 پرو

درواقع هواوی با اینکه ساعت هوشمند هواوی واچ GT 2 پرو را بسیار خوب طراحی کرده و با قیمتی نسبتا ارزان‌تر از محصولات مشابه روانه بازار کرده، اما قابلیت ساده پاسخ به پیام‌ها در آن غایب است؛ ویژگی کاربردی که توسط برنامه Mood Messenger فعال خواهد شد!

البته در نظر داشته باشید که این برنامه باز هم کارایی کاملی را در اختیار شما قرار نمی‌دهد؛ یعنی شما فقط می‌توانید ۵ پیام آخر خود را تماشا کرده و به آن‌ها پاسخ‌های کوتاه مانند Thank You و Later بدهید. این بدان معناست که برای پاسخ بلند، حتما باید از گوشی خود استفاده کنید.

همچنین در نظر داشته باشید که استفاده از این برنامه به معنی جایگزین کردن آن با اپلیکیشن اصلی SMS خود دستگاه خواهد بود.

هواوی واچ جی تی 2 پرو

سازندگان این برنامه گروه MadSEVEN هستند که برنامه‌های Apolo Launcher و Apolo Browser را طراحی کرده‌اند. البته هر دو برنامه در حال حاضر از فروشگاه گوگل پلی برداشته شده‌اند، اما می‌توانید آن‌ها را از گالری برنامه‌های هواوی یا جستجو در گوگل دانلود و نصب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*